Jump to content

Auto's kwijt door nieuwe garage


superbart

Recommended Posts

En wat wil je dat we daar aan doen? Je zegt het zelf, doordat er minder plaats is worden alle wagens die niet kunnen opgeslagen verwijderd. Contacteer anders Rockstar Games Support en vraag daar hoe je ze terug kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij blijven ze wel in je bezit. Als je weer een grotere garage neemt dan komen ze er weer in te staan. Zoiets heb ik een keer gelezen volgens mij op deze site. Pin me er niet op vast. Maar dat je alle auto's kwijt ben is wel vreemd, je zou zeggen als je bijv een 2car garage koopt je iig Nog 2 auto's heb staan in je garage. .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt dus niet, of ging bij mij fout. Ik ben van 'n 10 car naar 'n 2 car gegaan en vervolgens weer naar 'n 6 car, maar heb geen vd 8 voertuigen die ik in eerste instantie kwijt raakte terug gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt dus niet, of ging bij mij fout. Ik ben van 'n 10 car naar 'n 2 car gegaan en vervolgens weer naar 'n 6 car, maar heb geen vd 8 voertuigen die ik in eerste instantie kwijt raakte terug gekregen.

Ik wel. Van 6 naar 10 garage kreeg ik 4 auto's terug. Want voor die 6 garage had ik een 10 garage. Verdwenen er 4 en kreeg ze

weer terug toen ik weer een 10 garage had.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om het een of ander en ieder zijn eigen keuze...maar wie wil er nu minder auto's bezitten en koopt daarvoor een kleinere garage :cab:

Met al dat moois wat te krijgen/kopen is zou ik wel 3 garages van 10 auto's weten te vullen.

Denk dan ook dat je ze niet allemaal terug zal krijgen...zoals Tommy ook al vermeld heeft worden je auto's gekoppeld (opgeslagen in een file) aan de (vrije)plaatsen in je garage die je op dat moment bezit. Koop je dus een andere garage dan worden daar weer per plaats - willekeurig - een auto aangekoppeld.

Wat je er wel aan overhoud is gecompenseerd geld....dat dan wel weer...

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Niet om het een of ander en ieder zijn eigen keuze...maar wie wil er nu minder auto's bezitten en koopt daarvoor een kleinere garage :cab:

Met al dat moois wat te krijgen/kopen is zou ik wel 3 garages van 10 auto's weten te vullen.

Tsja ... ik denk juist anders. Wat moet ik met 10 auto's als ik er toch maar 2 gebruik. Enige reden dat ik nu toch weer 'n 10 car appartement heb is de planning room, niet de garage zelf.

Denk dan ook dat je ze niet allemaal terug zal krijgen...zoals Tommy ook al vermeld heeft worden je auto's gekoppeld (opgeslagen in een file) aan de (vrije)plaatsen in je garage die je op dat moment bezit. Koop je dus een andere garage dan worden daar weer per plaats - willekeurig - een auto aangekoppeld.

Als we GTAKevin mogen geloven is dat dus niet zo. Auto's die in je bezit zijn blijven in je bezit, ze zijn alleen tijdelijk nier meer beschikbaar. Maar goed ... dat is zijn ervaring, de mijne is anders.

Wat je er wel aan overhoud is gecompenseerd geld....dat dan wel weer...

Alleen waar het je appartemant betreft, en dan nog is het afhankelijk vd prijs. Verruil je het goedkoopste 10 car appartement voor de duurste 6 car, dan houd je er niets aan over en moet je nog steeds bijbetalen. Voor de verdwenen auto's krijg je niets terug.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...