Jump to content

Aliën Expansie (DLC) komt eraan?


UnspokenOuch

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=OEPd87WdrR0

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Dus als er DLC komt, zou dat betekenen dat midden in het verhaal een extra toevoeging komt. Om die reden denk ik dat het net als bij Red Dead Redemption zoiets als Zombie DLC gaat zijn. Of in dit geval, Aliën DLC. Want zombies hebben we al gehad in RDR.

Maar misschien is het iets heel anders!

Laat me weten wat jij denkt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    7

  • Nissan

    5

  • StudioFreak

    5

  • Michael

    3

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Goedzo!!! Spoil het hele einde van Grand Theft Auto V maar voor iedereen!!! :klap:

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk helemaal niets, maar als het idd 'n alien DLC wordt, of zombies ed, dan weet ik wel dat ik 'm niet koop.

Waar ik op hoop is het verhaal voor V, maar na de proloog. Dus het verhaal dat duidelijk maakt of Michael idd Brad en Trevor erin heeft geluisd, of dat dit pas naderhand gebeurd is, toen hij eenmaal vastzat.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Goedzo!!! Spoil het hele einde van Grand Theft Auto V maar voor iedereen!!! :klap:

UnspokenOuch is een nieuw lid. Hij weet misschien nog niet hoe hij moet spoilen of wat dat is? En je kunt het ook beleefd zeggen. Want dit lijkt mij niet echt beleefd.
Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Goedzo!!! Spoil het hele einde van Grand Theft Auto V maar voor iedereen!!! :klap:

UnspokenOuch is een nieuw lid. Hij weet misschien nog niet hoe hij moet spoilen of wat dat is? En je kunt het ook beleefd zeggen. Want dit lijkt mij niet echt beleefd.

1628q3a.jpg

Volgens mij is dit duidelijk genoeg. Ik neem aan dat iedereen wel weet wat het spoilen is van een spel zoals Grand Theft Auto V. Mensen die Grand Theft Auto V niet hebben gespeeld weten nu wel hoe het einde afloopt en dat vind ik persoonlijk wat jammer voor hun. Aangezien ik mij ook dood irriteer aan spoilers van spellen op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Goedzo!!! Spoil het hele einde van Grand Theft Auto V maar voor iedereen!!! :klap:

UnspokenOuch is een nieuw lid. Hij weet misschien nog niet hoe hij moet spoilen of wat dat is? En je kunt het ook beleefd zeggen. Want dit lijkt mij niet echt beleefd.

1628q3a.jpg

Volgens mij is dit duidelijk genoeg. Ik neem aan dat iedereen wel weet wat het spoilen is van een spel zoals Grand Theft Auto V. Mensen die Grand Theft Auto V niet hebben gespeeld weten nu wel hoe het einde afloopt en dat vind ik persoonlijk wat jammer voor hun. Aangezien ik mij ook dood irriteer aan spoilers van spellen op het forum.

Ik wist bij mijn registratie ook niet gelijk wat een spoiler was.

OT: Zulke gratis packs vind ik altijd wel tof, ook al download ik ze niet direct. Hopelijk komt het wel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens hoeft de dood van Michael of Trevor niet te betekenen dat het verhaal niet verder kan gaan. Ten eerste blijft Franklin sowieso in leven, dus de DLC zou zich ook specifiek op hem toe kunnen spitsen. Daarnaast is het ook mogelijk dat men juist karakters als die van Jimmy verder uitwerkt en we dus in zekere zin 'n nieuwe protagonist krijgen zoals dit ook al met IV het geval was. Het zou zelfs kunnen dat de DLC inspeelt op de keuzer die je aan het einde van V gemaakt hebt door met verschillende lagen te werken, waardoor je in zekere zin 3 DLC's voor de prijs van 1 krijgt. En dan is er nog de mogelijkheid tot een of meerdere compleet nieuwe protagonisten. Wat dacht je bv van het verhaal van Packy McReary? Mogelijkheden genoeg dus om 'n realistische DLC uit te brengen, ipv dat Alien of Zombie gelul.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

+1 wat FcUtreg4life zegt want dat zombies/alien dat is zo Saints row dus hoop dat rockstargames die kant zowieso niet op gaat.

Als je een soortgelijk iets als gta wilt spelen koop dan saints row IV maar please R* maak het niet zoals gta 5 dat verpest heel de betekenis van gta

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik aan toevoegen dat aan het begin van het spel, Michael en Franklin elkaar nog niet kennen, en aan het einde van het spel Michael of Trevor dood gaat (bij iedereen anders natuurlijk).

Goedzo!!! Spoil het hele einde van Grand Theft Auto V maar voor iedereen!!! :klap:

UnspokenOuch is een nieuw lid. Hij weet misschien nog niet hoe hij moet spoilen of wat dat is? En je kunt het ook beleefd zeggen. Want dit lijkt mij niet echt beleefd.

1628q3a.jpg

Volgens mij is dit duidelijk genoeg. Ik neem aan dat iedereen wel weet wat het spoilen is van een spel zoals Grand Theft Auto V. Mensen die Grand Theft Auto V niet hebben gespeeld weten nu wel hoe het einde afloopt en dat vind ik persoonlijk wat jammer voor hun. Aangezien ik mij ook dood irriteer aan spoilers van spellen op het forum.

Gast, hij gebruikt toch een spoiler tag? Waar maak jij je nu druk om?

Link to comment
Delen op andere websites

Een Alien-DLC? Nee, dank je. Sowieso vind ik dergelijke suggestieve YT-filmpjes waar men praat over mogelijk veranderingen geen goed iets op je op te baseren.

Gast, hij gebruikt toch een spoiler tag? Waar maak jij je nu druk om?

Die had ik even snel toegevoegd. Er stond oorspronkelijk inderdaad geen spoiler.

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom niet?

Er zitten in V genoeg verwijzingen naar Aliens, er zijn zelfs missies waarin ze voorkomen. Dat zou zomaar 'n voorproefje kunnen zijn van wat komen gaat. Ik hoop het niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet. Het is iig niet minder vreemd dan 'n Zombie DLC in Red Dead, en zoals we allemaal weten kwamen ze daar ook mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop gewoon niet dat Rockstar Games zo'n dergelijke versie maakt. Ik heb liever gewoon weer een versie met een Pistol .44 (AMP Automag Model 180) en meerdere andere wapens van de Grand Theft Auto reeks. Ik mis namelijk nog steeds de kettingzaag en vlammenwerper :@

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Wat Utreg ook zegt, als je ervoor moet betalen koop ik 'm niet. Als ik Aliens wil, had ik wel Saints Row 4 gekocht. Als de DLC gratis zou zijn is dat mooi meegenomen maar ik denk dat ik er sowieso geen gebruik van ga maken. Zie liever een andere DLC in de vorm van auto's, wapens (nieuwe storyline missions :?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...