Jump to content

Aliën Expansie (DLC) komt eraan?


UnspokenOuch

Recommended Posts

Ik denk niet dat rubensoest01 Undead Nightmare heeft gespeeld. Alles is mogelijk zolang de games bij Rockstar en Take Two liggen. De kans van een echt Alien pack lijkt me wel klein, er zitten genoeg verwijzingen in GTA V, en dat lijkt me prima zoals het is. Een eventueel pack zou ik denk ik ook niet kopen, dan zou ik Saints Row IV kopen als ik een onserieus spel over aliens wil :cab: . Voor een serieuze aliens game ga ik de nieuwe Aliens game van later dit jaar wel halen. In het huidige spectrum is er geen ruimte voor een pack als dat imo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    7

  • Nissan

    5

  • StudioFreak

    5

  • Michael

    3

Ik hoop echt niet, dat er zo'n DLC komt. In Red Dead Redemption was de zombie DLC, nog wel grappig, maar in GTA mogen ze van mij gewoon realistisch blijven. Voor zombies of aliens ga ik wel Call Of Duty, Left 4 Dead 2, Dead Island of andere games wel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens hoeft de dood van Michael of Trevor niet te betekenen dat het verhaal niet verder kan gaan. Ten eerste blijft Franklin sowieso in leven, dus de DLC zou zich ook specifiek op hem toe kunnen spitsen. Daarnaast is het ook mogelijk dat men juist karakters als die van Jimmy verder uitwerkt en we dus in zekere zin 'n nieuwe protagonist krijgen zoals dit ook al met IV het geval was. Het zou zelfs kunnen dat de DLC inspeelt op de keuzer die je aan het einde van V gemaakt hebt door met verschillende lagen te werken, waardoor je in zekere zin 3 DLC's voor de prijs van 1 krijgt. En dan is er nog de mogelijkheid tot een of meerdere compleet nieuwe protagonisten. Wat dacht je bv van het verhaal van Packy McReary? Mogelijkheden genoeg dus om 'n realistische DLC uit te brengen, ipv dat Alien of Zombie gelul.

Idd, Ik ga zowiezo de DLC kopen, Tenzij het een of andere domme alien/zombie k*t DLC wordt. Dan koop ik liever saint row ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo moeilijk doen, is toch vet als je wat zombies kan afschieten in online?

Niet iedereen vind het leuk....overginds vind ik het geen probleem als die optie erin zou zitten, maar of ik die optie zou gebruiken is een ander verhaal :D
Link to comment
Delen op andere websites

Mwah ... dat gaat me dan weer net te ver. Ik blijf heus wel GTA spelen, net als dat ik ook nog steeds RDR speel. (kan niet wachten op deeltje 3) Maar 'n zombie of alien DLC, of wat voor onrealistische DLC dan ook, zal ik niet aanschaffen. Die fout heb ik bij RDR al gemaakt en die fout maak ik niet nog eens. Hoop ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah ... dat gaat me dan weer net te ver. Ik blijf heus wel GTA spelen, net als dat ik ook nog steeds RDR speel. (kan niet wachten op deeltje 3) Maar 'n zombie of alien DLC, of wat voor onrealistische DLC dan ook, zal ik niet aanschaffen. Die fout heb ik bij RDR al gemaakt en die fout maak ik niet nog eens. Hoop ik. :puh:

Ik blijf het wrs dan ook nog wel spelen, maar zit dan niet weer zo te wachten op deel 6, als dat ik zat te wachten op deeltje 5..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...