Jump to content

Falende auto aim(mijn mening)


salva-mea

Recommended Posts

Als ik in een schietgevecht ben met een andere player en ik wil richten geeft mijn character de voorkeur aan politie of andere niet interesante doelwitten ipv die andere player waardoor ik afgeknalt wordt.

Ben ik hier de enige die daar last van heb of hebben jullie daar ook last van?

Zou Rockstar dat ook kunnen verhelpen? Het is namelijk zeer frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mij nog niet eerder opgemerkt... Ik had namelijk steeds de indruk dat de auto-aim bij mij de voorkeur gaf aan andere online spelers dan naar andere doelwitten. Of ja, 'voorkeur', ik heb er eigenlijk gewoon nog niet echt last van gehad, bij mij werkt da auto-aim eigenlijk zeer goed. Ik weet dus ook niet of Rockstar hier wat aan zou kunnen doen. Tenzij natuurlijk veel spelers hier last van hebben. Het is de eerste keer dat ik hiervan hoor, moet ik toegeven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vaak andersom , dan wil ik op de popo schieten maar dan schiet ik op een andere player waarop zijn volkomen terechte reactie is dat ik de kogel krijg. Ik denk niet

dat hier iets aan te doen is.

Mijn tip: zoek geen ruzie met andere players, dan heb je ook geen last van die probleem :puh:

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er ook geen last van, misschien staat je aim dichterbij de politie of andere onintressante dingen dan bij de iedioot die je afknalt,

als ik richt gaat hij altijd kijken naar wat het dichte bij me aim is.

en hij geeft niet de voorkeur aan wie me aanvalt of politie is.

denk dat het aan jou ligt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lukt dit niet bij vrienden:

Friendly Fire LOW > STANDARD

Lukt dit niet bij spelers:

Als je bukt werkt dit niet altijd omdat het muurtje je zicht blokkeert.

Als je in gevecht ben midden op straat, switch ff naar je andere wapen en probeer opnieuw.

Als je in gevecht ben midden op straat en de politie is er ook, draai je zicht een stukje meer naar de vijand.

Misschien heb je lagg?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kaiskilzz: Tis ook niet dat ik ruzie zoek maar het zijn van die 'losers' die alleen maar rondrijden en persoonlijke voertuigen opblazen enzo.

Het gebeurt mij al als er een player recht voor me staat en een meter ernaast een agent, dan mikt hij gewoon op de agent.

Aangezien ik er als enige last van heb zal ik het denk bij mezelf moeten zoeken haha.

Dank voor de reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vaak andersom , dan wil ik op de popo schieten maar dan schiet ik op een andere player waarop zijn volkomen terechte reactie is dat ik de kogel krijg. Ik denk niet

dat hier iets aan te doen is.

Mijn tip: zoek geen ruzie met andere players, dan heb je ook geen last van die probleem :puh:

Dat bovenste heb ik ook zovaak.

Ik gebruik best vaak auto-aim, vind het wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...