Jump to content

(WIP) Pedestrian & vehicle mod


EnergyCorse

Recommended Posts

Het doel was om Libery City meer te laten leven.

Er lopen nu een stuk meer voetgangers rond, waarvan sommige gangs zijn en/of wapens bij zich hebben

De voetgangers hebben een stuk meer taken , zoals een postbode die zijn rondje loopt, Mensen die worden opgehaald, mensen die op een bankje/muurtje zitten en nog een hele waslijst.

Wannner je een vuurgevecht start dan vlucht het grote gedeelte, maar je hebt altijd een aantal mensen die het vuurgevecht aangaan (we leven niets voor niets in Amerika)

Draw distance van de voetgangers/vehicles is groter, ze lopen/rijden ook verder voordat ze verdwijnen.

*Popcycle is aangepast

*Navesh sectors zijn aangepast

*Scenario`s zijn aangepast & toegevoegd

*Relationships levels aangepast

Ondanks dat de video editor nogal moeite heeft om alles te laten zien (hier verdwijnen pedestrians er wel snel in)

Toch een filmpje inelkaar gezet voor een kleine impressie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. De straten van GTA4 zijn echt soms te rustig. Dit maakt het spel al stukke levendiger.

Echter mocht dat mogelijk zijn zou ik wel kijken naar het nog realistischer maken aan New York door op toeristische plekken meer mensen rond te laten lopen en in steegjes en woonwijken minder mensen. In woonwijken lopen ook nog wel denk meer mensen dan GTA4, maar niet zo'n massa mensen zoals in je filmpje :puh:

Ga zo door :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit, EnCo. Top :tu:

Dankje Dutchy!

Echt top! Ik kan niet wachten tot je hem released! :tu:

Bedankt voor je reactie Twedeldie :)

Ziet er top uit!

Leuk om te horen dat het er top uit ziet, bedankt Hanneswasco!

Supergoed gedaan! Voor een New York persiflage is het aantal pedestrians en voertuigen dat spawned erg laag, dus ik ben zéér blij met deze mod en kan niet wachten op release.

Bedankt voor je leuke reactie Narukami!

Komen die schade-models ook in deze mod? Of is dat een andere mod en ben je "gewoon" met meerdere mods tegelijk bezig? :puh:

De collision/damage wordt een opzich zelf staande mod :)

Bedankt voor je reactie`s Dutchy :)

Ziet er goed uit. De straten van GTA4 zijn echt soms te rustig. Dit maakt het spel al stukke levendiger. Echter mocht dat mogelijk zijn zou ik wel kijken naar het nog realistischer maken aan New York door op toeristische plekken meer mensen rond te laten lopen en in steegjes en woonwijken minder mensen. In woonwijken lopen ook nog wel denk meer mensen dan GTA4, maar niet zo'n massa mensen zoals in je filmpje :puh: Ga zo door :)

Bedankt voor je reactie Joriz :)

Het is wel mogelijk om op de toeristische plekken meer mensen rond te laten lopen & in woonwijken wat minder.

Voor de rest moet ik nog even kijken hoe ik wat meer random models kan laten spawnen met meer variatie in props.

Kortom nog wel wat werk te gaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er top uit jongen :tu:!

Ook ik deel de mening met Joriz, op sommige stukken waren wel erg veel peds op de been, waar dit in NYC in real life echt niet zó druk is in de buitenwijken/stukken verder weg van Wall Street/Times Square enz., maar het oogt nu al een stuk levendiger in LC. Ik kijk erg uit naar je volgende update!

Overigens, wat ben je van plan te gaan doen met de spawncycli van voertuigen? Ben je van plan hier ook nog aanpassingen in te doen en zo ja, welke dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...