Dutchy3010 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 GTA Liberty City Stories is een "prequel" van GTA III. GTA Vice City Stories is een "prequel" van GTA Vice City. GTA San Andreas Stories is een "prequel" van GTA San Andreas. Of wacht. Toch niet. Erg grappig dat op dit forum het idee zeker van een GTA San Andreas Stories zeker wel aansprak. Nu weten we dat het niet gemaakt is. Vinden jullie het eigenlijk niet vreemd dat er geen GTA San Andreas Stories is gemaakt? Heb wel eens gehoord dat dit komt omdat het landschap van SA te groot is geweest voor een PSP-spel... Wie hadden jullie wel als hoofdrolspeler van GTA SAS willen hebben? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Sweet misschien? zeg maar, in die periode tussen 1987 en 1992, dat carl nergens te bekennen is, nog wat extra gaten die de introduction wellicht niet opvult opvullen, wat meer informatie over zijn moeder etc. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik zag LCS en VCS een beetje als bruggetjes tussen GTA: San Andreas en GTA: IV in. Ik wil ze niet onderdoen als "zoethoudertjes", maar San Andreas was nog steeds de laatste "grote" GTA die toendertijd op de markt was, dus die werd nog veel gespeeld. En misschien hebben ze na IV weer gedacht dat ze de terugkeer naar Los Santos voor GTA V wilde bewaren. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik denk dat er twee redenen zijn waarom San Andreas Stories er niet is gekomen. Ten eerste was het natuurlijk de bedoeling dat in oktober 2007 (een jaar na VCS en twee jaar na LCS) GTA:IV uit werd gebracht. Na de release van GTA:IV met een heel nieuw era ga je niet zomaar terug naar de vorige. Ten tweede, en ik denk het meest belangrijke, denk ik dat San Andreas simpelweg te zwaar was voor de PSP. In het topic dat Dutchy3010 aanhaalt zegt iemand dat de PSP maar net VCS aankon. Ik heb trouwens laatst iets gelezen dat Rockstar op een gegeven moment niet meer het recht had op de GTA:III-engine. Misschien dat dat recht wel na 2007 afliep en dat er daarom niet aan SAS is gewerkt? Als hoofdrolspeler zie ik wel een vormalig casinobeheerder voor mij die weer vanaf de grond af een casino probeert op te bouwen. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Inderdaad Thundercover. Nadat Criterion Games door EA Games is overgekocht werd de Renderware Engine nog een tijdje aangeboden aan andere gameontwikkelaars. Ik weet niet meer helemaal uit mijn hoofd of EA toen ook de ontwikkeling voor andere bedrijven heeft gestopt. Maar het het is iedergeval de aanleiding geweest voor Rockstar Games om RAGE te gaan ontwikkeling. Nu we inmiddels bij GTA5 zitten heeft de engine zicht zeker bewezen en is de engine zeker zo mooi al andere bekende grote engines. Of dit ook de reden is dat GTA San Andreas geen DLC of Stories heeft gekregen weet ik niet. Rond 2007 was er intern nogal veel gaande binnen Take Two Interactive. Financieel hadden ze het toen niet helemaal op orde en GTA4 heeft ze lettelijk weer goed op de kaart gezet. Mogelijk heeft men het besluit genomen om met iets als San Andreas Stories niet onnodig risico te lopen aangezien zo'n PSP-game toch veel minder afzet heeft. Of ik San Andreas Stories had willen zien weet ik niet. Al was het verhaal van GTA San Andreas al heel uitgebreid dat het eigenlijk geen vervolg of prequelverhalen nodig had. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik ben het een beetje eens met SpaceyColours. Ik reken ook gewoon in de volgende zin: GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV ... Okay, LCS en VCS waren wel games op zich, zelfs erg leuke games. Maar het was niet dé GTA die iedereen in huis had... Als men er zelfs al van gehoord had... En GTA SAS had wel cool geweest op zich, destijds, maar zou nu volledig achternagestreefd zijn denk ik. Hoewel het op zich een coole game zou kunnen worden, denk ik dat het een beetje een verloren moeite zou zijn van Rockstar. Enkel de mensen die nostalgisch terugdenken aan het GTA III-era kunnen zulke spellen en graphics af vrees ik... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ohhh, ik zie het al voor me! De eerste next-gen GTA en nog wel in high-end San Andreas in de periode van GTASA zelf met een heel nieuw verhaal! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Om nog eens een GTA te beleven in de Trilogy-San Andreas heeft mij altijd ongelofelijk gaaf geleken! Zoals Joriz al zei heeft de storyline van San Andreas al flink wat uithoeken van de staat laten zien, maar ik denk dat ik een uitdieping van een bepaald aspect absoluut op prijs had gesteld. Wellicht was het leuk geweest om de verhaallijn dan te focussen op de casinowereld van Las Venturas, een verhaallijn te creëren rond Pleasure Domes of een inwoner van (een dorpje in) Red County of Bone County? Met een gevarieerd gebied als San Andreas is er wat dat betreft genoeg te bedenken, dus ondanks alles vind ik het wel spijtig dat zo'n spel er nooit is gekomen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Aan de ene kant had het me vet geleken om bijvoorbeeld de vader van CJ te spelen die overigens nooit is genoemd in GTA San Andreas. En dat je dan eindigd met de feit dat z'n vrouw wordt doodgeschoten. Maar aan de andere kant ben ik het met Joriz eens dat GTA San Andreas een heel goed verhaal heeft die al je vragen beantwoordt. Reageren
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Dat zou heel cool zijn , er zouden veel mogelijkheden zijn , maar ik denk dat het bij de meeste (vooral jonge) gamers om de graphics gaat en de omzet erg zou tegenvallen. Ik zou het wel kopen als het komt , SA is gewoon een erg mooie stad en de game is echt een van de beste ooit. Reageren
SilverRST Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Nah, voor mij hoeft er geen GTA SAS te komen. GTA San Andreas is zelf al de gaafste en te gekste GTA en zou er geen vervolg ervan willen of San Andreas Stories. GTA San Andreas blijft GTA San Andreas, zonder uitzondering. De gameplay is ongekend en helemaal voor op de engine waar GTA San Andreas op draait. De atmoseer en omgeving alleen al. Gekke missies waar je met je handen in je haren zit. Een of ander mysterieuze groene oplichting radioactief rotzooi uit Area 69 jatten en vervolgens ermee vluchten aan een jetpack uit de jaren ' 90. LOL! Ik denk niet dat GTA San Andreas Stories de levels van GTA San Andreas haalt wat betreft de gekste missies en humor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.