Krikke1992 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik snap niet goed wat je hiermee wilt, het lijkt me vrij duidelijk hoe deze procedure werkt. Wat begrijp je er niet aan of wat wil je ons hier mee vertellen? Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 en waarom plaats je een plaatje? niet gewoon de link... Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Waar kunnen we mee helpen? Wat is je vraag? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Dit is al zoooooo oud en iedereen weet dit al, en ten tweede er zijn amper modders in de game, heb er nog nooit eentje gezien. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 (bewerkt) modders niet, cheaters wel zo werd ik laatst, terwijl ik ergens binnen en achter 'n muur stond, gewoon doodleuk van buitenaf neergeschoten met 'n raketwerper ennuh .. oh ja, ik had ook passive mode aan staan op dat moment Bewerkt: 24 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Michael Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Ik denk zelf het doel dat iemand anders dit niet zou weten en dat de topicstarter, Ezra24rct3 dit bedoelde voor nieuwe mensen in Grand Theft Auto Online om een cheater te reporten. De boodschap is onduidelijk maar in mijn ogen wel mooi. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 modders niet, cheaters wel zo werd ik laatst, terwijl ik ergens binnen en achter 'n muur stond, gewoon doodleuk van buitenaf neergeschoten met 'n raketwerper ennuh .. oh ja, ik had ook passive mode aan staan op dat moment Dat is niet cheaten, dat is door die explosie. Hetzelfde geldt voor een auto die je de hele tijd omver rijd, dan ga je ook dood met passive. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 (bewerkt) Heeft niets met de explosie te maken. Ten 1e zou het dan hooguit de schokgolf geweest kunnen zijn omdat de explosie zelf buiten was en ik binnen en op gepaste afstand vd muur stond. Ten 2e, en nog veel belangrijker, ga je in passive mode niet dood van explosies. De enige wijze om iemand in passive mode te killen is door deze meermaals te overrijden. Bewerkt: 24 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 Dat was geen rocketdinges maar een hacker. Heb ik ook meegemaakt. Rij ik random ergens en dan achter elkaar. Pietje blow you up. Soort van kut zeg maar Reageren
GTAbubba Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Geplaatst: 24 maart 2014 ook meegemaakt paar dagen geleden werd gewoon random opgeblazen paar keer achter elkaar leek net of iemand een granaat gooide maar er was niemand in de buurt ik dacht wtf maar toen schoot het me ineens te binnen hackers zijn terug alleen stond er niet pietje killd you maar you died gr Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Je kunt ook makkelijk een cheater reporten in-game. Start - Online - Players - Naam cheater - Report. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Dat was geen rocketdinges maar een hacker. Heb ik ook meegemaakt. Rij ik random ergens en dan achter elkaar. Pietje blow you up. Soort van kut zeg maar Dat kan ook. Ik ging uit van 'n rocketdinges omdat ik op 'n plek stond waar ze met 'n tank sowieso niet konden komen. Hoe dan ook was het F***ed Up en onmogelijk om mij op 'n eerlijke wijze te killen daar. Ben daarna ook direct 'n missie gestart, dus bleef het gelukkig bij 'n eenmalig iets. Bewerkt: 25 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
YoyooNL Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 (bewerkt) kreeg gister een bounty van 190000000 op mijn hoofd wtf? Bewerkt: 27 maart 2014 door YoyooNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.