Jump to content

Hoe report je een cheater in GTA: Online?


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    10

  • Flamecrest

    7

  • FcUtreg4Life

    6

  • schimmelzicht

    3

wat zien jullie als een cheater? een cheater is iemand die glitches gebruikt bijv invsibilety glitch of money glitches iemand die een bounty van een paar mill op je zet is een modder

Iemand die zich niet aan de regels houdt en iets verkrijgt door buitengewone dingen te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk 'n cheater! Las gister op de LibertyKillerZ site ook al 'n verhaal van iemand die die dag ineens $750.000,- kreeg bijgeschreven. Ze zijn dus duidelijk weer terug.
Waarom overkomt mij dit niet??

Dit. Waarom kan niemand even een miljoentje overschrijven naar mijn naam? Kan ik goed gebruiken om mijn garage te vullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo :erm:

Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. :) Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo :erm:

Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. :) Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor :cry:

Haha, add me maar. Dan ben je weer 1 stap dichterbij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo :erm:
Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. :) Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor :cry:
Haha, add me maar. Dan ben je weer 1 stap dichterbij :D

De dag dat ze GTA V cross-platform maken, zal ik dat zeker doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor :cry:
Dan speel je 'm toch gewoon met vreemden? :?

Dat zou kunnen, ik hou er alleen van om missies met vrienden/bekenden te spelen, zodat er in ieder geval een overleg kan plaatsvinden over de aanpak. :) Ik heb nog nooit missies met randoms gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...