ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 kreeg gister een bounty van 190000000 op mijn hoofd wtf? Zéér waarschijnlijk een cheater Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 (bewerkt) Duidelijk 'n cheater! Las gister op de LibertyKillerZ site ook al 'n verhaal van iemand die die dag ineens $750.000,- kreeg bijgeschreven. Ze zijn dus duidelijk weer terug. Bewerkt: 27 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
mikequdel Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 wat zien jullie als een cheater? een cheater is iemand die glitches gebruikt bijv invsibilety glitch of money glitches iemand die een bounty van een paar mill op je zet is een modder Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Hoe je het beestje ook noemt, het blijft valsspelen dat ze doen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 wat zien jullie als een cheater? een cheater is iemand die glitches gebruikt bijv invsibilety glitch of money glitches iemand die een bounty van een paar mill op je zet is een modder Iemand die zich niet aan de regels houdt en iets verkrijgt door buitengewone dingen te doen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 kreeg gister een bounty van 190000000 op mijn hoofd wtf? Zéér waarschijnlijk een cheater Speel je op PS3 Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Duidelijk 'n cheater! Las gister op de LibertyKillerZ site ook al 'n verhaal van iemand die die dag ineens $750.000,- kreeg bijgeschreven. Ze zijn dus duidelijk weer terug. Waarom overkomt mij dit niet?? Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Duidelijk 'n cheater! Las gister op de LibertyKillerZ site ook al 'n verhaal van iemand die die dag ineens $750.000,- kreeg bijgeschreven. Ze zijn dus duidelijk weer terug. Waarom overkomt mij dit niet?? Dit. Waarom kan niemand even een miljoentje overschrijven naar mijn naam? Kan ik goed gebruiken om mijn garage te vullen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor Haha, add me maar. Dan ben je weer 1 stap dichterbij Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Als je zoveel geld krijgt, gaat de fun eraf denk ik zo Nee hoor, ik vind de jobs leuk genoeg om ze toch wel te doen. Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor Haha, add me maar. Dan ben je weer 1 stap dichterbij De dag dat ze GTA V cross-platform maken, zal ik dat zeker doen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor Dan speel je 'm toch gewoon met vreemden? Reageren
Flamecrest Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Heb nu ook al vrijwel elke job onder de zon gedaan. Alleen Landing Gear nog niet, ik heb daar niet genoeg vrienden voor Dan speel je 'm toch gewoon met vreemden? Dat zou kunnen, ik hou er alleen van om missies met vrienden/bekenden te spelen, zodat er in ieder geval een overleg kan plaatsvinden over de aanpak. Ik heb nog nooit missies met randoms gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.