schimmelzicht Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) aan jullie reactie te zien laat ik het hier bij. Excuses voor de ophef die dit heeft veroorzaakt. Er is misschien van mij een niet gelijke reactie geweest maar totaal niet de aanleiding geweest om nu meer tijd hier in te steken. Fijne dag! Bewerkt: 2 april 2014 door schimmelzicht Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Ik dacht eerst dat het de banden waren, maar na een paar keer kijken, was het iets anders. Reageren
gta_player Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 De competitie suspension die hier word vermeld is totaal niet nodig! Ook bij niet verlaagde auto's werkt het en komt hij net zo laag te liggen. Bij veel auto's werkt het maar bij veel auto's vliegt het ook in de fik op ontploft het! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2014 De competitie suspension die hier word vermeld is totaal niet nodig! Ook bij niet verlaagde auto's werkt het en komt hij net zo laag te liggen. Bij veel auto's werkt het maar bij veel auto's vliegt het ook in de fik op ontploft het! Ja had ik ook door. Is per auto verschillend of ze ontploffen. Daarnaast bespaard het geld met de vering Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Lekker driften in online. Met deze kan het! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Bij zo'n auto lijkt het wel weer, bovendien een super fijne auto om in te rijden. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Voor de rest kan jij je beter druk maken om wereldvrede aan te pakken want doe je naar mijn mening nog iets nuttigs voor de maatschappij. Wat wil je hier mee zeggen Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Voor de rest kan jij je beter druk maken om wereldvrede aan te pakken want doe je naar mijn mening nog iets nuttigs voor de maatschappij. Wat wil je hier mee zeggen Waar maak je je druk om? Als het niet zo was is er niks aan de hand. Maar jij moet weer op reageren. Val me niet lastig. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Jij maakt dit topic gemaakt, Dan kan ik je hier gewoon 'lastig' vallen. Dus beantwoord mijn vraag nou maar. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Dit is helaas de auto die ik niet kan verlagen. It will blow. Ook achtergekomen dat als je lichte wapens gebruikt er minder kans op failen is. Kan ik ook filmpjes plaatsen op het forum? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Dit is helaas de auto die ik niet kan verlagen. It will blow. Ook achtergekomen dat als je lichte wapens gebruikt er minder kans op failen is. Kan ik ook filmpjes plaatsen op het forum? Is dit een ubermacht oracle? of toch een obey tailgater? Ziet er wel vet uit helemaal in t zwart, als zo'n auto irl achter je aan rijdt heb je een probleem Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Toch vind ik grijs meer klasse hebben bij zo'n auto, zelfde geldt voor de Tailgater. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Wel een super gave glitch zeg, vet! Eens even uitproberen morgenavond! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2014 (bewerkt) Driften gaat bij goed met deze glitch. Je kan gas blijven geven als je overdwars gaat. Geen automatische stop dus. Helaas stuurt je online character zelf al tegen als de achterkant uitbreekt. Als je hiermee kan omgaan, kan je met gas geven alleen al redelijk gecontroleerd de bocht door. Ik vind dit nu het beste alternatief voor driften met GTA. De slidey cars cheat die je offline kan toepassen is te slidey naar mijn mening. Daarnaast is het natuurlijk leuk als je je drift kunsten kan showen aan anderen. Ik heb zin in de volgende car meeting! Lekker driften! Bewerkt: 4 april 2014 door schimmelzicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.