Michael Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Als er mensen zijn die klachten over elkaar hebben kunnen ze dat dan bij de plaatselijke moderators zeggen. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd om zulke posts te zien op het forum waar nergens overgaat. Je hebt ook een mooie knop waar je iemand mee kan rapporteren als je echt vind dat diegene regels overtreed. Jammer dat mensen dat nog steeds niet weten en zo'n mooi topic moeten bevuilen Ik vind zulke lage auto's verschrikkelijk, het enige waar ik dan aan kan denken is wat voor hel het zou zijn om verkeersdrempels te moeten nemen. Nee dankje, ik prefereer realistische modificaties. Vind ik ook, alhoewel ik wel graag met de Futo enorm veel modificaties hebt. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Als er mensen zijn die klachten over elkaar hebben kunnen ze dat dan bij de plaatselijke moderators zeggen. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd om zulke posts te zien op het forum waar nergens overgaat. Je hebt ook een mooie knop waar je iemand mee kan rapporteren als je echt vind dat diegene regels overtreed. Jammer dat mensen dat nog steeds niet weten en zo'n mooi topic moeten bevuilen Ik vind zulke lage auto's verschrikkelijk, het enige waar ik dan aan kan denken is wat voor hel het zou zijn om verkeersdrempels te moeten nemen. Nee dankje, ik prefereer realistische modificaties. Vind ik ook, alhoewel ik wel graag met de Futo enorm veel modificaties hebt. Ik ben benieuwd hoe de futo rijdt na deze glitch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.