gunman Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) hallo ik wil een leukuh en gezellige meeting met de leden houden. Mijn naam daar is gunmandevon We spreken af bij mijn huis. Ik invite jullie daar heen. Ik speel op een playstation3. Eerst freemode en dan even wat missies samen uitzoeken. Aanwezigen graag even een berichtje met naam hieronder. Bedankt. Bewerkt: 26 maart 2014 door gunman Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Wat gaan we doen?Waar spreken we af? Wat is je naam? Op welke console speel je? Als je een meeting organiseert, maak dan duidelijke afspraken ed. PS: Misschien een andere tijd de meeting organiseren, dit is rond etenstijd. Bewerkt: 25 maart 2014 door KaiSkillzz Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen Veel plezier! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Daarnaast precies etenstijd bij mij. Liever de hele avond dan twee uurtjes met eet pauze tussendoor. Voor mij een andere tijd graag. Gegroet! Reageren
Flamecrest Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen Veel plezier! Waar is de like knop als je 'm nodig hebt. OT: Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen. Reageren
Michael Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen. Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden. Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. Reageren
Flamecrest Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen. Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden. Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. Ben net een dag oud hier, dus vergeef het me Ik dacht dat er een GTA Meetings subtopic was, ik bedoelde niks kwaads Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Wat is precies de bedoeling? Misschien kan dit topic je wat helpen bij het opzetten van de beginpost om de anderen te informeren. Misschien kan ik wel meedoen, mijn PS3 naam is bassieboy35. Heb waarschijnlijk alleen geen headset/geluid ter beschikking omdat ik nu via een adapter speel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Jammer van de tijd anders had ik erbij kunnen zijn! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Jammer van de tijd anders had ik erbij kunnen zijn! the same!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.