Jump to content

[PS3] meeting 30 maart 2014 17:00 t/m 19:00


gunman

Recommended Posts

hallo

ik wil een leukuh en gezellige meeting met de leden houden.

Mijn naam daar is gunmandevon

We spreken af bij mijn huis. Ik invite jullie daar heen.

Ik speel op een playstation3.

Eerst freemode en dan even wat missies samen uitzoeken.

Aanwezigen graag even een berichtje met naam hieronder.

Bedankt.

Bewerkt: door gunman
Link to comment
Delen op andere websites

Wat gaan we doen?Waar spreken we af? Wat is je naam? Op welke console speel je?

Als je een meeting organiseert, maak dan duidelijke afspraken ed.

PS: Misschien een andere tijd de meeting organiseren, dit is rond etenstijd.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen :) Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen :) Veel plezier!

Waar is de like knop als je 'm nodig hebt.

OT: Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden.

Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden.

Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. ;)

Ben net een dag oud hier, dus vergeef het me :puh: Ik dacht dat er een GTA Meetings subtopic was, ik bedoelde niks kwaads

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is precies de bedoeling? :) Misschien kan dit topic je wat helpen bij het opzetten van de beginpost om de anderen te informeren.

Misschien kan ik wel meedoen, mijn PS3 naam is bassieboy35. Heb waarschijnlijk alleen geen headset/geluid ter beschikking omdat ik nu via een adapter speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...