S.Knoop Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Zou iemand deze missie voor mij kunnen voltooien? Ik krijg het niet voor elkaar. De savegame kun je downloaden en dan weer terugplaatsen. Alvast bedankt. GTASAsf8.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2014 Doe ik voor je! EDIT: was vergeten dat ik geen savegames kan laden, dus ik kan hem niet doen. Voordat ik dat uitgezocht heb...vermoed ik dat iemand anders de missie al wel gehaald heeft. EDIT 2: hij doet het! Een moment, svp. EDIT 3: Cesar Vialpando - Mission passed! Heb het maximum ingezet, dus je hebt $2000 verdiend. Savegame: GTASAsf8.b Veel plezier nog! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 26 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2014 Super bedankt. Kan ik weer verder. Effe SA uit de kast gehaald. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts