Votair Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Volgens mij ligt het er ook aan hoe zo'n auto je jat. Zou best kunnen, maar als ik de bestuurder doodschiet krijg ik even later toch een bounty? Dan komt lekker heel de lobby achter me aan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Volgens mij ligt het er ook aan hoe zo'n auto je jat. Zou best kunnen, maar als ik de bestuurder doodschiet krijg ik even later toch een bounty? Dan komt lekker heel de lobby achter me aan Wij bedoelen een normale burger van de staat. Geen speler Reageren
Votair Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 (bewerkt) En een andere manier voor geld zijn de zogehete ''Capture Jobs'' Sommige (weet niet of ze allemaal 2x zoveel $ en 2x zoveel RP geven) geven je 2x het normale bedrag en dubbel RP. Bewerkt: 11 april 2014 door Votair Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Enen andere manier voor geld zijn de zogehete ''Capture Jobs'' Sommige (weet niet of ze allemaal 2x zoveel $ en 2x zoveel RP geven) geven je 2x het normale bedrag en dubbel RP. Dat geven ze allemaal .... tot vandaag! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 capture spelen dit weekend bij de meeste krijg je als je wint 25.000 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Snelste manier blijft 'n sharkcard kopen voor 'n paar Euri. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Enen andere manier voor geld zijn de zogehete ''Capture Jobs'' Sommige (weet niet of ze allemaal 2x zoveel $ en 2x zoveel RP geven) geven je 2x het normale bedrag en dubbel RP. Dat geven ze allemaal .... tot vandaag! Tot zondag zijn alle Capture Jobs 2X RP en $. Waarom het tot zondag is, ik weet niet maar geld en rp verdienen gaat wel sneller! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Enen andere manier voor geld zijn de zogehete ''Capture Jobs'' Sommige (weet niet of ze allemaal 2x zoveel $ en 2x zoveel RP geven) geven je 2x het normale bedrag en dubbel RP. Dat geven ze allemaal .... tot vandaag! Tot zondag zijn alle Capture Jobs 2X RP en $. Waarom het tot zondag is, ik weet niet maar geld en rp verdienen gaat wel sneller! jep bij vele 25.000 per potje als je wint in 1 uurtje 300.000 verdient Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Tjarda wat is je psn dan kunnen we effe capture jobs doen Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Missies doen is een optie en bounty hunten dat is ook leuk en autos verkopen van de straat Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Missies doen is een optie en bounty hunten dat is ook leuk en autos verkopen van de straat Dit zijn leuke opties als je alle tijd hebt. Als je snel geld wilt verdienen, gaat dit niet werken. Er is niet altijd een bounty in een sessie en je kunt maar om de 48 minuten een auto verkopen Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Wat moet je anders doen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Er zijn al lijstjes met missies gegeven die goed uit betalen in een vrij korte tijd. Bovendien komt er een update die meer geld uitbetaald voor missies, races en deathmatches die gespeeld worden met 4 spelers of minder. Ik speel 2 missies die makkelijk zijn en heel goed uitbetalen: Trash Talk en Defender. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 (bewerkt) Tjarda wat is je psn dan kunnen we effe capture jobs doen tjarda1999 je moet wel goed kunnen schieten ect ik win meestal door middel dat 2 mensen bijv weg blokkeren en de andere haalt bijv het pakketje Bewerkt: 12 april 2014 door tjarda1999 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.