Jump to content

Hoe krijg je snel en legaal 400.000


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Er zijn al lijstjes met missies gegeven die goed uit betalen in een vrij korte tijd. Bovendien komt er een update die meer geld uitbetaald voor missies, races en deathmatches die gespeeld worden met 4 spelers of minder. Ik speel 2 missies die makkelijk zijn en heel goed uitbetalen: Trash Talk en Defender.
wat voor rank moet je daar voor zijn ik ben maar rank 35
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    17

  • DarkViper_Brian

    15

  • Votair

    6

  • Ezra24rct3

    4

Die zijn wel voor de hoger levels inderdaad. Toen ik jouw level had, ging ik vooral veel racen :)

racen vind ik niks aan :puh: ik vind missies leuk om te doen ik heb een crew op R* gamesmetbrian
Link to comment
Delen op andere websites

Missies doen is een optie en bounty hunten dat is ook leuk en autos verkopen van de straat

Dit zijn leuke opties als je alle tijd hebt.

Als je snel geld wilt verdienen, gaat dit niet werken. Er is niet altijd een bounty in een sessie en je kunt maar om de 48 minuten een auto verkopen ;)

Ik kon gisteren autos achter elkaar door verrkopen
Link to comment
Delen op andere websites

Missies doen is een optie en bounty hunten dat is ook leuk en autos verkopen van de straat

Dit zijn leuke opties als je alle tijd hebt.

Als je snel geld wilt verdienen, gaat dit niet werken. Er is niet altijd een bounty in een sessie en je kunt maar om de 48 minuten een auto verkopen ;)

Ik kon gisteren autos achter elkaar door verrkopen

Die auto's kan je achter elkaar verkopen door met je auto 2 wielen in LSC te zetten en dan je mechanic bellen of hij je Rebel wilt komen brengen. Hoef je geen 48 minuten te wachten. Als je Rebel er is kan je je auto gewoon LSC inrijden en er mee doen wat je wilt :Y Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Die auto's kan je achter elkaar verkopen door met je auto 2 wielen in LSC te zetten en dan je mechanic bellen of hij je Rebel wilt komen brengen. Hoef je geen 48 minuten te wachten. Als je Rebel er is kan je je auto gewoon LSC inrijden en er mee doen wat je wilt :Y

Een glitch dus? Jammer..

Inderdaad. Op GTAForum.nl praten wij niet over glitches, bugs of andere dubieuze dingen die je een financiëel voordeel opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Die auto's kan je achter elkaar verkopen door met je auto 2 wielen in LSC te zetten en dan je mechanic bellen of hij je Rebel wilt komen brengen. Hoef je geen 48 minuten te wachten. Als je Rebel er is kan je je auto gewoon LSC inrijden en er mee doen wat je wilt :Y
Een glitch dus? Jammer..
Inderdaad. Op GTAForum.nl praten wij niet over glitches, bugs of andere dubieuze dingen die je een financiëel voordeel opleveren.
i know en ik wil dat niet in mijn topics
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Alle appartementen van 200.000+ hebben een 10 var garage en ze zijn allemaal het zelfde. ;) Ik kan anders wel helpen met missies, ik ben lvl 80.

Zou je mij ook kunne helpen? ben level 70.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle appartementen van 200.000+ hebben een 10 var garage en ze zijn allemaal het zelfde. ;) Ik kan anders wel helpen met missies, ik ben lvl 80.

Zou je mij ook kunne helpen? ben level 70.

Wat is je psn?

mijn psn is bossofzeeland (kleine letters)

btw vind ik de potshot playlist een handige solo manier om geld te verdienen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo mensen kan iemand mij uitleggen hoe ik snel geld kan verdienen + lvlen. ik ben lvl 32 en krijg nooit meer dan 1500-2000RP en over de $10.000 als ik missies doe. ik zie HEEEEEL veel mensen van 150-650 ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen. Ik speel op PS3 mijn username is Ewijnstra. Alvast bedankt iedereen !

Link to comment
Delen op andere websites

Ze spelen misschien iets langer? Spelen langer achterelkaar? Hoe dan ook, heb je een vriend van rank 75+? Zoja, dan kan je Rooftop Rumble er mee spelen. Zo nee, dan is er vast iemand op dit forum die Rooftop Rumble met je wilt spelen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat idd ook. MAAR ik had nog geen extra research gedaan. ik had alleen maar klote missies gespeeld en dergelijke. Ik heb idd zelf al mensen gevonden op GTA5 die geregeld RR spelen dat levert heel wat punten en cash op. IK KAN ALLE HULP GEBRUIKEN DUS IEDEREEN VOEG ME TOE OP PS3: Ewijnstra.

Bewerkt: door ErwinWijnstra
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Snel geld verdienen? Doe rooftop rumble, snel uitgerekend 22x spelen en je zit boven de $400.000 ;)

nog een tip is om bij deze missie te wachten tot die gast met dat pakje arriveert en daarna minimaal 5 min wacht voordat je het pakje naar martins huis brengt dan krijg je 27.000 ben je wel 10-15 min kwijt om de missie te voltooien maar als je hem te snel doet krijg je maar 12.000 en kwa tijd dat je nodig hebt om een nieuwe missie te starten zeg ik het is zekker de moeite waar om even 5 min te wachten.

Lvl 127. NL-_-Maurice

Bewerkt: door m.pulsch
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...