Dragon__rage Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Mijn awesome off-road wagen: Gejat van Merryweather toen iemand de mercenaries achter zich aan had.. die is wel vet.. zijn andere off-road wagens ook zo te tunen?? Dat is het punt, ik heb er niks aan veranderd. Zo kun je hem vinden. (Heb alleen windows getint en de suspension ) Dat snap ik, maar is er een standaard off-road auto/jeep, die precies hetzelfde te tunen is? Meeste jeep achtige auto's vallen onder SUV's namelijk :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2013 Mijn awesome off-road wagen: **foto** Gejat van Merryweather toen iemand de mercenaries achter zich aan had.. die is wel vet.. zijn andere off-road wagens ook zo te tunen?? Dat is het punt, ik heb er niks aan veranderd. Zo kun je hem vinden. (Heb alleen windows getint en de suspension ) Dat snap ik, maar is er een standaard off-road auto/jeep, die precies hetzelfde te tunen is? Meeste jeep achtige auto's vallen onder SUV's namelijk :S Nee, deze valt ook onder Off-Road en niet onder SUV's . Wat is het toch gezellig in Bad Sport's lobby's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik was aan het stunten in vinewood hills. Met ziekelijk mooie huizen aan de achterkant. This'll be mine one day! Ook mooie natuur. Hippy feet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 (bewerkt) Mijn Washington met dure ($5000) limo ramen En mijn Bodhi: En mijn pak voor prive ritten en een Bad-ass pilotenbril Bewerkt: 22 oktober 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Beetje rondkloten met straaljagers met een vriend van mij, heeft afgelopen weekend ook eindelijk GTA V gekocht. Netjes geparkeerd, toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Mooie zonsondergang op GTA: online met Ezra: Waren bezig om met een auto in de lucht te komen wat gelukt was waarna Ezra met auto eruit viel omdat ik recht omhoog vloog http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3144/HZ8uVSmnD0qJE3mPBakQlA/0_0.jpg En de pier: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3850/G_dSxpa6n0K3uUr75LqNsw/0_0.jpg Bewerkt: 24 oktober 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 even rustig parachute springen boven de stad, had geen zin om te landen op het vliegveld ik kan mijn huis zien vanaf hier (dat torentje bij/achter mijn benen) pronken met mijn wagenparkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Mijn (vers gejatte) Obey Tailgater!: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Special thanks to Tommie59(Piloot) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Dank je. Deze is genomen door_Night-men_ terwijl ik z'n huis aan het slopen ben: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Mijn (vers gejatte) Obey Tailgater!: *foto* Hoe laat jij die deuren zo openstaan??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Door op instappen te drukken en dan snel weg te lopen als de deur open is en hij wil instappen. Dan blijven ze 9/10 keer open staan. Ezra de buschauffeur: Mijn Shamal: En hij word zelfs vies in de lucht: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2013 *Bump* :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.