Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wisten jullie dit kon? Je kan buiten de missie om ook gewoon in het interieur van de IAA building waar die ene door Micheal werdt ontvoerd. Ik heb eerst met een helikopter het glas kapot geschoten en een final touch met een rocket gefixt. Daarna omhoog gevlogen en eruit gesprongen. Parachute geopent en in het interieur geland. Best grappig om te zien! Je kan zelf via een bank op de muur klimmen. Ik zie trouwens erg veel interieurs. Maar bijna niks wordt gebruikt.1042ds4.jpg

25f6c61.jpg

2rf8oir.jpg

2w5mvzk.jpg

Ik adviseer om eens een heli te pakken en de map te doorzoeken. Door alle details kom je hele leuke dingen tegen!

Zo hier een atletiekbaan:

qxnp1l.jpg

Ik wil dit huis, NU!!!!

33m3n1f.jpg

24q722g.jpg

2a8rbwi.jpg

Er zitten ook ipads in GTA5!

2u7bwk3.jpg

Een enorme ijzeren haai in de zee!

x0y1rc.jpg

Tegenover Weazel Plaze is een heuze filmset!

2eod4dh.jpg

21bkq2v.jpg

Het is wel episch dat er bij het stuntpark bij het strand altijd een zwerver in de kuil ligt :puh:

2hrmujn.jpg

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu geen mooie foto's, waar dit topic om draait, maar ik heb wel een verhaal gemaakt met foto's :)

Het begon met een politieachtervolging. Ik was een beetje aan het klooien en ik ging bijna dood.

Toen zag ik een auto staan, een Lampadati Felon. Ik reed de snelweg op en ik zag een tunnel in een muur.

Daar ging ik in en ik was de politie snel kwijt en reed in een treintunnel. Ik dacht: Hé, dit is een gave plek om met

je auto doorheen te scheuren. Dus ik door die tunnels heen en m'n auto ging steeds meer kapot. Tot dat ik dacht:

He, waar ben ik nu? Ik ben een beetje de weg kwijt hier, en lopend gaat lang worden dus ik moet heel voorzichtig

een uitweg zoeken met een auto waarvan je dacht dat die bijna dood was. En toen dacht ik dit, als die auto mij naar

een uitweg heeft gebracht dan breng ik hem helemaal naar een Los Santos Customs en knap ik hem helemaal op.

0_0.jpg

Ik vond uiteindelijk een uitweg en ik ging de snelweg op. Maar toen gebeurde het ergste wat een auto

die bijna dood is kon gebeuren. Hij crashte nog een keer, en hard ook!

0_0.jpg

Dus ik dacht, eh! Shit! Hopelijk doet hij het nog want ik was uit het raam gevlogen. Ik stap dus die auto

weer in en ja hoor, de motor deed het moeilijk en Franklin begon te schelden op die auto. En in gta IV

is het zo dat als je personage begint te schelden op je auto, dan kan je niet meer verder.

Maar, de auto starte! :D Dus ik ging weer verder! :D

En ja hoor. Ik haalde het, met een half dode auto, bij Los Santos Customs aangekomen. :D

0_0.jpg

En nu. Is het een schoonheid geworden! :D

0_0.jpg

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal hier ook even een lading dumpen.

0_0.jpg

Eclipse Towers. Je ziet een explosie bij de boom, vriend vloog er met een vliegtuig in, helaas te laag.

0_0.jpg

Eén van mijn eerste foto's, 17 september.

0_0.jpg

0_0.jpg

Submarine nadat ik alle nuclear waste had opgeruimd, flink ingedeukt.

0_0.jpg0_0.jpg

Mijn Futo in Online na een val achter uit de Titan.

0_0.jpg

Op de zeppelin geland met een heli, heli gleed er gelijk af :(

Kan helaas geen foto's meer maken, gallery vol. Iemand die weet hoe ik alles makkelijk kan verwijderen? Op de PS3 kan het in het menu, maar 1 voor 1 gaat zeer traag. Zou mooi zijn als het via SC kon :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...