VFreak Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Trevor Philips Industries breid uit met een 747! En er stond nog een taxi in de weg toen ik wouw opstijgen... En in mijn Shamal nog even wat mooie foto's gemaakt van de omgeving: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Samen met Joris en Kenny: (links Kenny en rechts Joris) Duikend vanaf de Del Perro pier: (/\ Gemaakt door @Dipsie8) Eerlijk geleend uit Fort Zancudo: Het uitzicht uit de Lazer over Blaine County: Spiegeling van het reuzenrad in het water: Dipsie die in mijn huis probeert te landen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Flinke boel upcoming. No descriptions today. Als je goed kijkt, zie je een Cuban 800. Daarin zitten Tommie59 en Joriz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 The boss himself: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 De zon is wel fotogeniek zeg! Dit is hoe mijn strand buggy in mijn garage kwam 0.o Ik kon hem niet op zijn wielen duwen laat staan instappen. Ik ben van mijn garage weg gereden en heb je mechaniek gebeld die er waarschijnlijk wel in kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 (bewerkt) Dubbelpost sorry. Bewerkt: 21 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Naja dat wordt geen plaatje. me internet faalt te erg dan niet!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Kan nu even niet het plaatje groot maken, dus dan maar even zo. http://rsg.ms/1bGiTL0 + Teka. Hij is de achterste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
madviper Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2013 Gisteren reed ik met Franklin in Sandy Shores richting de ATV race, kom ik langs de grote triatlon en wat zie ik, Micheal's Auto met m'n eigen kenteken. Dus nu heb ik Micheal's auto in bezit met Franklin, hoewel ik nog moet kijken of hij in de garage blijft staan. Maar ik vond het wel grappig om die auto zo verlaten in Sandy Shores te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Toen ik door de 'riolering' van Los Santos aan het rijden was viel me deze tekst op: "War is not the answer but it shure is fun". Vond het wel een mooie Quote, vandaar de foto! Toen ik onderweg was naar mijn Titan raakte ik op de weg erheen een voetganger. Deze heeft toch wel een behoorlijke afdruk achtergelaten op mijn voertuig. En tjaa... Ongelukken gebeuren nou eenmaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Zegt genoeg Onderweg naar Sandy Shores Wat ik laatst wou doen is een stukje varen met mijn Speeder. Echt heerlijk om lekker de tijd te nemen en bij een mooi weertje je boot aantreffen. En S'avonds aankomen in Paleto Bay. Even wat rondgelopen in Paleto en daarna de bood gepakt naar Alamo Sea waar ik aan de voet van M. Chilliad aanmeerde om de boel te verkennen. Moest ik eerst een paar gangmembers neerschieten…. Daarna weer naar LS gevaren. Onderweg nog een achtervolging met iemand die het waarschijnlijk leuk vond om spontaan op iemand die van een bootreis geniet te schieten…. Maar ik heb hem af kunnen schudden. Tijdens een korte stop ergens net voorbij Fort Zancudo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.