Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Met Joriz en een andere speler op Mount Chiliad eventjes parachutespringen De afbeelding hieronder spreekt voor zich, we verveelden ons nadat we van Mounth Chiliad afgesprongen waren Reageren
Dexist Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Mooie fotos die ander speler was ik hier een paar van mij Reageren
thebig Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 (bewerkt) Fotootjes van de meeting van deze avond: Trein kapot gekregen met een simpele shotgun, doe me dat maar eens na. _Night-Men_ leek zijn stuntplane niet helemaal onder controle te hebben. Grotere vliegtuigen gingen hem ogenschijnlijk beter af. Hoewel hij er niet in sloeg op Mount Chiliad te landen. Bewerkt: 29 november 2013 door thebig Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 (bewerkt) Heeft er niemand een luchtfoto van die lichtgevende tekening/schildering in t donker, ergens in Blaine County? Weet even niet meer precies waar die is.. Deze?: Bewerkt: 30 november 2013 door Joriz fix bb-code Reageren
Raymon89 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Die ja! Wat moet t nou precies voorstellen? Ben er zelf ook nog niet overheen gevlogen Ik dacht trouwens dat t licht gaf, maar dat lijkt op ouw foto niet zo te zijn.. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Heeft er niemand een luchtfoto van die lichtgevende tekening/schildering in t donker, ergens in Blaine County? Weet even niet meer precies waar die is.. Deze?: waar is ddit ? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Heeft er niemand een luchtfoto van die lichtgevende tekening/schildering in t donker, ergens in Blaine County? Weet even niet meer precies waar die is.. Deze?: waar is ddit ?Das geloof ik tijdens een missie met die 2 oudjes dat je die superster moet achtervolgen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Ik met een Toyota Prius Bas zijn mooie outfit. Approaching the airfield. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Ik weet dat dit er niet mee te maken heeft maar wat mooie signature Bron: gtaforums.com Code http://i.imgur.com/aNnsL.png [/ img] Code Nog aan elkaar doen Bewerkt: 1 december 2013 door IamCrazyBrian Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Naakte dorp! NSFW!: Ik hoop dat ik hier geen problemen mee krijg, anders mag het wel weg! Bewerkt: 1 december 2013 door Joriz Altijd handig die spoiler-tags :) Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Haha, die laatste is perfect getimed! Heb er ook nog een paar: Zonsopgang vanaf mijn bootje tijdens het hunten naar de submarine parts: Trevor houdt wel van een mooie zonsondergang: Franklin's wagen, met bewolkte zonsondergang op de achtergrond: Toen ik naar Trevor wisselde, was hij hiermee bezig..: Frankin's gepimpte wagen: Every Nite! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 MOUNT CHILIAD NORTH CHUMASH Niemand in de auto met lichten aan MOUNT CHILIAD vlak voor een moord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.