GTAKevin023 Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Wat een eikel is die Jimmy ook he? Gooit ie geld naar de paal. Is niet eens een stripper bezig met dansen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 North yankton Glitch "This is the home of the biggest Midwest beaver." Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Het is leuk als je er bent! Alleen val je door het graf van Brad Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) lekker wezen rijden in de nieuwe cabrio. Genietend van het uitzicht. Het was al laat, maar er was niemand thuis om naartoe te gaan. nog een tourtje gehad met de Tailgater: en is het geen plaatje?? (Die verrekte Sultan toch maar gewisseld met de Dominator, ziet er toch 10000x beter uit) PS. Dit is de 1ste auto die ik vind waar al chrome opzit voordat ik instapte.(lekker voordelig dus) Bewerkt: 13 december 2013 door Dragon__rage Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Wow, dat ik hier nog niet gepost heb... Ineens een hele opsomming dan maar Mijn Sabre GT Turbo M'n 9F Deze vind ik leuk, straalt een sterke sfeer uit, vind ik. And Jimmy burned down Ook een mooi sfeerbeeld Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 lekker wezen rijden in de nieuwe cabrio. Genietend van het uitzicht. Het was al laat, maar er was niemand thuis om naartoe te gaan. nog een tourtje gehad met de Tailgater: Deze auto is bijna 100% Het zelfde als de mijne Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Beginnend met een vliegende tank: Met behulp van mijn tank, een Cargobob en Dipsie8 is deze foto genomen. Even in een spoiler want het zijn heel veel foto's van North Yankton : Welkom in Ludendorff !* Home of the biggest beaver of the Midwest ! Ook in het Bobcat Security gebouw hebben ze een kerstboom ! Nu zijn we echt in Ludendorff beland ! De kerk bij de begraafplaats. Het is daar echt Kerst ! Heel veel diensten. Het graf van Micheal Townley. Na een mooie winterse dag in North Yankton gaat de zon ook een keer onder. Vies wordt je auto ook in een zwevend winters landschap. Staat mijn kop er ook een keer op De bioscoop in hartje Ludendorff ! En zo ben ik in North Yankton beland !* " The Ludendorff Beaver" De Ludendorff Beaver ! (Inderdaad de grootste ) En na een dag in de sneeuw is dit van mijn auto over. * = Bij deze foto's heb ik zelfmoord gedaan in m'n auto, hierdoor bleven mijn lichten aan. (Op grootlicht zelfs Behalve bij de eerste hier lukte het met een bepaalde beweging bij schieten vanuit de auto.) Deze en heel veel andere gta online foto's kan je vinden in mijn online fotoalbum: http://imgur.com/a/vZTRG Bewerkt: 13 december 2013 door tommie59 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Neergestorten vliegtuig die een aanslag wouw plegen op mij Even naar de mooie sneeuw landschap o wat prachtig ff met mijn vriend naartoe geweest Reageren
PrioX Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Het beste komt het laatste: Bewerkt: 14 december 2013 door PrioX Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Mijn voorlopige selfies Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Mijn foto's Bewerkt: 14 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 gadver PrioX lampies aan deuren open en een ronkende motor (was uit de auto gesprongen, makkie, toch jammer dat dit stilstaand niet zelf te kiezen is) vervelend mannetje die vond dat ik op moest zouten met mijn auto...(stomme gang-war zones) Trevor in SP even een nieuwe Granger gegeven: Kijk eens oe blij hij ermee is: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.