GTA013 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Je tweede foto is heel goed genomen alleen denk ik dat het resultaat mooier was geweest wanneer je geen filter had gebruikt. Nu zie je de stad als een zwarte schim en dan is best zonde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ben het met ERRWINS eens, de tweede foto is erg goed genomen. Zijn alle drie de foto's uit een heli genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ook maar een wat geprobeerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Je linker/eerste foto vind ik het mooist maar ook hier is gekozen voor een verkeerde filter, wat ik persoonlijk heel erg jammer vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 (bewerkt) Ben het met ERRWINS eens, de tweede foto is erg goed genomen. Zijn alle drie de foto's uit een heli genomen? Nee, de drie foto's zijn genomen vanaf een hijskraan. Overigens heb ik bewust voor die filter gekozen om het contrast tussen licht en donker te vergoten, maar smaken verschillen ;-) Bewerkt: 13 juli 2014 door GTA013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 deze een mooie zenttorno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 deze een mooie zenttorno Hoe krijg je dat voor elkaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Pearlescent paintjob neem ik aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Pearlescent paintjob neem ik aan. Hoe kan je dan meerdere kleuren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Volgens mij neem je een originele kleur en dan een pearlescent paintjob in een andere kleur er overheen, maar ik weet het niet zeker, gebruik het zelf namelijk nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 (bewerkt) Dit is gewoon een modded paintjob. Bij pearlescent krijg je zeg maar een soort mengsel van 2 kleuren, daarmee kan je dit nooit maken. En btw, deze foto hij hij zelf volgens mij ook niet gemaakt, als je goed kijkt. Bewerkt: 13 juli 2014 door JustHano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Of met photoshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 En btw, deze foto hij hij zelf volgens mij ook niet gemaakt, als je goed kijkt. Hoezo niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 (bewerkt) Omdat een snapmatic er qua pixels (kom niet op het juiste woord ) veel scherper uitziet dan die foto die hij heeft geplaatst (sorry als mijn beredenering slecht is.. ), maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten en dat ik het verkeerd heb ingezien. In dat geval neem ik mijn woorden dan terug, maar dit denk ik er gewoon van.. Bewerkt: 13 juli 2014 door JustHano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.