Shorty_D Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Niet echt bepaald een snapmatic-kiekje, maar als auto-fanaat vond ik het best wel interessant. Kwam vandaag deze Sandking XL tegen, best uniek aangezien ze meestal in het zwart spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Mijn character en haar auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Deze schatjes kwam ik tegen op de weg. De legendarische Sultan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Mijn Obey 9F in Online: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Ik wou een Hydra stelen, als voertuig om binnen te komen had ik een helicopter, omdat ik geraakt was en dus bijna kapot, besloot ik op een loods te landen, en daar stond een meneer de militair netjes te wachten Bewerkt: 11 oktober 2013 door Crypteq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 4 afbeeldingen in een spoiler zodat de pagina niet uitgerokken zal worden: Een politiewagen die over de vangrails is gereden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Zwevend lichtje (foutje in spel): En dan nu mijn lievelings voertuig: de Granger Er kunnen hier wel 8 (!) mensen in/op: 1 bestuurder 3 passagiers en dan 2 mensen die aan de linkerkant kunnen hangen en tot slot 2 mensen aan de rechterkant (misschien dat het morgen lukt om een volle bak te krijgen op mijn Granger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 (bewerkt) #Richlife Garage: Dat view: Bewerkt: 14 oktober 2013 door GTA_Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Privé chauffeur van Trevor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 jij hebt al aardig wat bij elkaar gesprokkeld GTA_Michael. Mijn 2de wagen: zo was ie: zo iets verder uitgebouwd: en nu zo (zonder die Dominater erop dan, toen ik de Sabre eronder vandaan had, heb ik de dominater zn bandjes leeg laten lopen).: Eindelijk de race-yellow velgen, en custom banden... Toont toch al heel anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Mijn awesome off-road wagen: Gejat van Merryweather toen iemand de mercenaries achter zich aan had.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Mijn awesome off-road wagen: Gejat van Merryweather toen iemand de mercenaries achter zich aan had.. die is wel vet.. zijn andere off-road wagens ook zo te tunen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 Mijn awesome off-road wagen: Gejat van Merryweather toen iemand de mercenaries achter zich aan had.. die is wel vet.. zijn andere off-road wagens ook zo te tunen?? Dat is het punt, ik heb er niks aan veranderd. Zo kun je hem vinden. (Heb alleen windows getint en de suspension ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.