Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 (bewerkt) Ik ga jullie eindelijk vertellen in welk land mijn fabriek staat, of nouja eigenlijk moeten jullie het lekker zelf uitzoeken. Iedereen heeft in PM een geboorteland gekregen. Het land ligt niet in de geboortecontinenten van Nyltje, Bassieboy, Recruut, Ezra, SuperGtaGamer. Ze spreken dezelfde taal als in het geboorteland van TekaLoca. En het was een kolonie van het geboortland van Krikke. Verder grenst het aan de geboortelanden van Dexist en Asphyxiated. De persoon die het als eerste weet krijgt 10 muntjes en mag zeggen wie niet door mag naar de volgende ronde. Succes![/background][/size][/font][/color] Tip: gebruik voor deze opdracht een kaart! Oja nog iets, ik heb een pistool te koop. Degene die het hoogste bied krijgt het pistool. Wie weet waar het nog handig voor is. Als je bied ben je sowieso je geld kwijt. Als jij bijvoorbeeld 4 muntjes bied maar iemand anders bied 5 krijg je het pistool niet en ben je je muntjes kwijt. Bieden kan in PM. Je weet niet wat andere bieden. Iedereen krijgt zijn landen zo snel mogelijk! Ik ben trouwens vergeten dat je ook munten aan een ander kan geven. Bijvoorbeeld dat je hints verkoopt of dat je mensen af probeert te pesten. [table=simple] Spelers: 1. @Nyltje|20 muntjes 2. @Bassieboy35|50 Muntjes 3. @Recruut|15 muntjes + Pistool 4. @Ezra24rct3|30 muntjes 6. |20 muntjes 7. @TekaLoca|25 muntjes 8. @Krikke1992|30 muntjes 9. @Dexist|25 muntjes 10. Aspyxiated|40 muntjes[/table] Bewerkt: 30 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Wat kan je met een pistool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Alle landen zijn verstuurd. Wat je met een pistool kan is nog geheim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Bassieboy had het goed. Het land is Zuid-Afrika. Ik wil graag weten hoe het dat zo snel heeft gedaan. Nouja hij mag dus de afvaller kiezen. Bieden op het pistool kan nog wel tot 20.00 vanavond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Okay dan, ik word wakker, login op gtaforum. En blijkt dat er al een nieuwe opdracht is gestart, en ook al weer klaar is XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik geef er 10 munten voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Jeetje, ik was al mensen aan het vragen, en 1 heeft er nog maar gereageerd.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik geef er 10 munten voor Bieden kan in PM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik geef er 10 munten voor Bieden kan in PM. Krijg je dan wel te weten wat de biedingen van dat moment zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik geef er 10 munten voor Bieden kan in PM. Krijg je dan wel te weten wat de biedingen van dat moment zijn? Nee. Dat is juist het risico wat je neemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Dan mag dat wel even bij de hoofdpost staan , ik had verwacht dat we tegen elkaar op konden bieden(en dus elkaars bod konden zien) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Dat lijkt mij wel wat realistischer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Voor deze keer doen we het even zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Oke moest in PM, ik trek me dan nog terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Okay dan, ik word wakker, login op gtaforum. En blijkt dat er al een nieuwe opdracht is gestart, en ook al weer klaar is XD Idd! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.