Jump to content

[OV] Opdracht 3: Sjakie en de Chocoladefabriek.


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ik ga jullie eindelijk vertellen in welk land mijn fabriek staat, of nouja eigenlijk moeten jullie het lekker zelf uitzoeken. Iedereen heeft in PM een geboorteland gekregen. Het land ligt niet in de geboortecontinenten van Nyltje, Bassieboy, Recruut, Ezra, SuperGtaGamer. Ze spreken dezelfde taal als in het geboorteland van TekaLoca. En het was een kolonie van het geboortland van Krikke. Verder grenst het aan de geboortelanden van Dexist en Asphyxiated. De persoon die het als eerste weet krijgt 10 muntjes en mag zeggen wie niet door mag naar de volgende ronde. Succes![/background][/size][/font][/color]

Tip: gebruik voor deze opdracht een kaart!

Oja nog iets, ik heb een pistool te koop. Degene die het hoogste bied krijgt het pistool. Wie weet waar het nog handig voor is. Als je bied ben je sowieso je geld kwijt. Als jij bijvoorbeeld 4 muntjes bied maar iemand anders bied 5 krijg je het pistool niet en ben je je muntjes kwijt. Bieden kan in PM. Je weet niet wat andere bieden.

Iedereen krijgt zijn landen zo snel mogelijk! Ik ben trouwens vergeten dat je ook munten aan een ander kan geven. Bijvoorbeeld dat je hints verkoopt of dat je mensen af probeert te pesten.

[table=simple] Spelers:

1. @Nyltje|20 muntjes

2. @Bassieboy35|50 Muntjes

3. @Recruut|15 muntjes + Pistool

4. @Ezra24rct3|30 muntjes

6. |20 muntjes

7. @TekaLoca|25 muntjes

8. @Krikke1992|30 muntjes

9. @Dexist|25 muntjes

10. Aspyxiated|40 muntjes[/table]

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...