Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Het tempo ligt er inderdaad aardig in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Nog anderhalf uur om te bieden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Er is maar een keer geboden door Recruut. Hij krijgt het pistool voor 15 muntjes. Morgenmiddag nieuwe opdracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Bassieboy besloot dat Recruut er uit ligt. Hij mag nu kiezen wie zijn pistool krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Mother of quadru-post. Ey ik wil dat wapen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Sorry maar dit vind ik wel een beetje stom hoor... Doe eens een beetje rustig aan, het is weekend en sommige mensen hebben buiten het forum ook nog een leven... Ik blijk de opdracht volledig gemist te hebben, en ik lig er zelf niet uit? Dit slaat op niets... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 een voorwaarde was dat je elke dag online kon zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2014 Hij is ook online. Maar niet 's ochtends.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Hij is ook online. Maar niet 's ochtends.. achja maar er was ook vast niet verwacht dat deze opdracht zo snel ging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 De opdracht komt zodra Recruut heeft bedacht wie zijn pistool krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Sorry maar dit vind ik wel een beetje stom hoor... Doe eens een beetje rustig aan, het is weekend en sommige mensen hebben buiten het forum ook nog een leven... Ik blijk de opdracht volledig gemist te hebben, en ik lig er zelf niet uit? Dit slaat op niets... Inderdaad, er wordt gezegd dat er activiteit wordt verwacht van de deelnemers. Als ik eerlijk ben heb ik totaal geen tijd als het zo snel gaat. Ik wil heel graag meedoen en deze Contest lijkt mij dan ook heel leuk maar het gaat verder niks worden als we dit tempo houden. Ik heb geen zin om steeds te kijken als er weer een nieuwe opdracht komt om steeds eerste te worden. Het was weekend en inderdaad hebben sommigen nog in ieder geval een leven buiten het forum..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 ooh iemand krijgt mijn pistool want ik lig eruit ooh nou ja dat was jammer jaa vind zelf het temp ook veeeeel te hooooog liggen ik bedoel ik heb niet eens de hele dag internet moet ook nog een slaap plek zoeken en zit momenteel niet een in nederland, long story. Maar ik vind dat nyltje mijn pistool krijgt, omdat ik hem bij de eerste opdracht bijna had opgeligt en ik gun het hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 De opdracht ging sneller dan verwacht ik hoopte dat de opdracht wel een paar dagen zou duren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.