Jump to content

Meeting


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik wil vrijdag middag om 14:15 tot 17:00 een meeting houden met wie mee wil doen. Thema: gekke outfits. :clown:

We gaan dan veel geld verdienen door middel van deathmatches, daarna kunnen we wat gaan trollen in en rondom LS.

We verzamelen elkaar mijn huis en vanuit daar gaan we naar het LS airport, we pakken allemaal een titan (spawnt altijd een nieuwe als de ander is gepakt) en gaan met z'n allen over LS vliegen, ergens op de map springen we er allemaal met parachute uit (gaat mooie foto's opleveren :D) en dan gaan we trollen, daarna gaan we geld verdienen.

De regels: niet schelden via headset of Ifruit sms, we pesten of killen elkaar niet, alleen mensen met een headset mogen meedoen (niet bot bedoeld maar zonder headset is het minder leuk)

om mee te doen nodig je me eerst maar uit op psn, m'n naam is: Danger_dog_guy_7

We gaan veel fun hebben met z'n allen =D

Als je tussen de begin en eind tijd komt opdagen maakt dat niet zoveel uit

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • TheDutchWesley

    10

  • ERRWINS

    5

  • Kaitjee98

    4

Hmmm.... naar mijn mening worden er te veel meetings gehouden. Maar zet mij er maar bij als er meer dan 6 mensen meedoen. Een vrij volle meeting is natuurlijk wel leuk

voeg mij maar toe, ik heet danger_dog_guy_7, anders vergeet ik je te inviten
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.... naar mijn mening worden er te veel meetings gehouden. Maar zet mij er maar bij als er meer dan 6 mensen meedoen. Een vrij volle meeting is natuurlijk wel leuk

voeg mij maar toe, ik heet danger_dog_guy_7, anders vergeet ik je te inviten

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten jullie niet werken ofzo? School, vrijwilligers werk, goeden doelen, bejaardentehuis helpen.

Kort gezegd . Vrijdag moet ik gewoon werken. Jammer maar helaas

ik ben om 12:00 uit van school en dan ga ik gamen, niks te doen dus :D
Link to comment
Delen op andere websites

Moeten jullie niet werken ofzo? School, vrijwilligers werk, goeden doelen, bejaardentehuis helpen.

Kort gezegd . Vrijdag moet ik gewoon werken. Jammer maar helaas

ik ben om 12:00 uit van school en dan ga ik gamen, niks te doen dus :D

Ik ben ook bang dat je met deze tijd niet veel mensen gaat aantrekken voor de meeting, omdat, zoals schimmelzicht al zei, velen op het werk, school enz zitten , maar goed, jij bent de host dus jij bepaalt. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Moeten jullie niet werken ofzo? School, vrijwilligers werk, goeden doelen, bejaardentehuis helpen.

Kort gezegd . Vrijdag moet ik gewoon werken. Jammer maar helaas

ik ben om 12:00 uit van school en dan ga ik gamen, niks te doen dus :D

Ik ben ook bang dat je met deze tijd niet veel mensen gaat aantrekken voor de meeting, omdat, zoals schimmelzicht al zei, velen op het werk, school enz zitten , maar goed, jij bent de host dus jij bepaalt.

om 3 uur zijn er heus wel mensen thuis hoor
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een parttime job hebben. Geen huis te onderhouden hebben. En misschien geen huisdieren/kinderen.

Maar er komt wel weer een volwassen meeting binnenkort.

Gegroet!

Helaas zijn er op het moment zat volwassenen die een huis te onderhouden hebben met kids en huisdieren maar geen werk, dus ("helaas") tijd zat om te gamen... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een parttime job hebben. Geen huis te onderhouden hebben. En misschien geen huisdieren/kinderen.

Maar er komt wel weer een volwassen meeting binnenkort.

Gegroet!

Helaas zijn er op het moment zat volwassenen die een huis te onderhouden hebben met kids en huisdieren maar geen werk, dus ("helaas") tijd zat om te gamen... ;)

Toch nog iets positiefs haha! Succes met de zoektocht!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn er op het moment zat volwassenen die een huis te onderhouden hebben met kids en huisdieren maar geen werk, dus ("helaas") tijd zat om te gamen... ;)

Klopt als 'n bus, zit in 'n soort van zelfde schuitje.

Nu heb ik zelf geen kinderen en m'n hond is ook niet meer, maar ja ... dat geeft me dus nog meer tijd om te gamen.

Helaas heb ik 'n pleurishekel aan Death-Matches, dus sla ik deze meeting ff over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...