_niickk Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Hallo iedereen, wij zijn op zoek naar enthousiaste nieuwe leden voor onze crew; 24-Seven Crew! We hebben momenteel 63 leden, die allemaal hard hun best doen en voor elkaar opkomen, en geld voor & mét elkaar verdienen, en veel ook! Ik hoop dat er nog veel van jullie zich bij ons willen voegen. mijn PSN naam is N89-Helmond, iedereen mag me toevoegen! Ik zie jullie graag in LS! Edited April 4, 2014 by _niickk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Sharingan Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Je hebt een dikke 40 minuten geleden een soortgelijk topic aangemaakt. 1 topic lijkt me meer als voldoende, niet? Edit, Dit is een recruitment topic. Had me vergist door gelijke topictitels Edited April 4, 2014 by .Sharingan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_niickk Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 no problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts