Jump to content

GTA V Bounty Hunters Film


SonnyEvans

Recommended Posts

Hoihoi,

Dit is een groot project dat we willen starten. Hierbij een kleine trailer, het zal een serie worden van ongeveer 6 aflevering met een vrij goed verhaal!

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk qua setting en sfeer, ziet er wel goed uit! Het heeft een beetje zo'n ouderwetse Amerikaanse maffia vibe. Ik moet wel zeggen dat die ruis wat irritant is (wss bedoeld voor het ouderwetse gevoel, maar ik vind t toch irri) en die gast met z'n halflange blonde haar er meer uitziet alsof ie in een actiefilm zit. Verder helemaal top. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, die ruis wilde ik erin hebben. Kan het begrijpen, de setting van de trailer doet zeker wat oud aanvoelen. Het ging mij meer om het Mafia thema, de echte serie zal wel wat grafische tweaks krijgen maar wel in de moderne tijd afspelen.

Het verhaal volgt het leven van 3 bounty hunters die na een mislukte opdracht een van de 2 uit de gevangenis moet krijgen. Ze worden alleen dwars gezeten door Mafia en natuurlijk politie. We hebben 5 acteurs en 11 extra's om het een explosief spectakel te maken. Alles in Engels

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...