Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Ik heb een hekel aan die goede doelen zoals het plaatselijke Sinterklaasfeest. Wij zouden dan geld moeten geven en Sinterklaas en Zwarte Piet zuipen zich lam. :t

En ook aan het feit dat de WC's bij ons op school af en toe onder de ontlasting zitten.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

In september 2013 een aanvraag indienen bij een van de lokale supermarkten om er in de zomer van 2014 te mogen werken, dat ze zeggen dat alles in orde komt. Tot daar is het mooi. Dan krijg je de datums te horen wanneer je mag gaan werken, geven ze je exact de weken waar je duidelijk gezegd hebt dat je niet beschikbaar bent. Reis verplaatst, tot daar aan toe. Alle resterende documenten ingeleverd hebben om dan een maand nadien telefoon te krijgen om te zeggen dat ze die documenten niet meer terugvinden en dat je opnieuw een kopie mag gaan inleveren. Ok. De dag daarna krijg je weer telefoon om te zeggen dat er slecht nieuws is, en dat je toch je vakantiewerk daar niet kan doen. En dat nét wanneer je dacht dat alles geregeld was. Helemaal top dit, het echte leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn klacht is dat er vermeld staat in bovenstaand filmpje dat die gast autisme heeft. Het probleem is dat veel mensen niet precies weten wat autisme eigenlijk voorstelt, dat filmpje kijken en het daarna wel denken te weten. Sommige kijkers denken nu dat autisten niet serieus te nemen zijn en alleen maar lachwekkend zijn als je ze boos maakt.

Want het is wel een grappig filmpje, maar dat is een gast in een rolstoel die een drempel maar niet op komt ook. Terwijl het eigenlijk allesbehalve grappig is.

Nog een forum-gerelateerde klacht: ik heb deze hele maand nog geen moderatoractie hoeven uitvoeren. M'n laatste modtags, slotjes en warns dateren al van een hele tijd geleden. Ik moet wel m'n quotum halen hoor, straks ontslaan ze me nog omdat ze me niet meer nodig hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een forum-gerelateerde klacht: ik heb deze hele maand nog geen moderatoractie hoeven uitvoeren. M'n laatste modtags, slotjes en warns dateren al van een hele tijd geleden. Ik moet wel m'n quotum halen hoor, straks ontslaan ze me nog omdat ze me niet meer nodig hebben!

Hou je bek!

>>> Door SpacyColours: Eindelijk! Ik bedoel... hoe durf je dat tegen een crewlid te zeggen??? Om te zorgen dat je niet weer "Hou je bek" roept, mag jij de komende vijf-en-een-halve maand geen gebruik meer maken van de letter "k", jongeman. En nee, ik duld geen tegenspraak! En als je denkt er nu beaaid... ik bedoel bekaaid vanaf te komen, dan heb je het mis, want ik trek ook nog eens 10000000 punten van Griffoendor af. Zo, dat zal je leren, kwajongen.

Psst... bedankt he! En ik doe het natuurlijk niet echt, als de admins maar denken dat ik het doe! :tu:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn klacht is dat er vermeld staat in bovenstaand filmpje dat die gast autisme heeft. Het probleem is dat veel mensen niet precies weten wat autisme eigenlijk voorstelt, dat filmpje kijken en het daarna wel denken te weten. Sommige kijkers denken nu dat autisten niet serieus te nemen zijn en alleen maar lachwekkend zijn als je ze boos maakt.

Want het is wel een grappig filmpje, maar dat is een gast in een rolstoel die een drempel maar niet op komt ook. Terwijl het eigenlijk allesbehalve grappig is.

http://www.uitzendin...eringen/1422471

De volledige aflevering voor de liefhebber.

Ik wil ook er op hameren, dat het zeker uit maakt wat het referentiekader van de persoon is. De ene persoon is de andere niet, met of zonder autisme. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...