Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Aan gamers die kennelijk hun zooi niet willen verkopen maar wel te koop aanbieden

Nu al even bezig met meerdere verkopers over een videokaart, maar sommige reageren niet en anderen twijfelen nog kennelijk

Ook eentje die er 2 te koop heeft maar ze ook per stuk verkoopt, en ik wil er dus wel eentje..

Wilt hij wachten tot hij ook een koper heeft voor de andere kaart.... dafuq?! :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Aan gamers die kennelijk hun zooi niet willen verkopen maar wel te koop aanbieden

Nu al even bezig met meerdere verkopers over een videokaart, maar sommige reageren niet en anderen twijfelen nog kennelijk

Ook eentje die er 2 te koop heeft maar ze ook per stuk verkoopt, en ik wil er dus wel eentje..

Wilt hij wachten tot hij ook een koper heeft voor de andere kaart.... dafuq?! :muur:

=> Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

=> Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten :puh:

Precies, alsof ik even een paar weken ga wachten :puh:

Naja, ik heb hem nog een aanbod gedaan voor beide kaarten te kopen, kijken of hij nog reageert erop, dan maar meteen SLI draaien (massive overkill :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

=> Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten :puh:

Precies, alsof ik even een paar weken ga wachten :puh:

Naja, ik heb hem nog een aanbod gedaan voor beide kaarten te kopen, kijken of hij nog reageert erop, dan maar meteen SLI draaien (massive overkill :schater: )

En heeft ie nog gereageerd op je aanbod?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of je het hebt over een Marktplaats advertentie, maar dit soort taferelen gebeuren daar ook veel.

Verkopers die niet reageren, rare advertentie opstellen of simpel enkel de fabrieksgegevens er neer pleuren, of als je een vraag stelt een vreemd antwoord terug krijgt.

Of gasten die meebieden met 5 cent, of ineens hun bieding weer intrekken, of die hun vorige biedingen verwijderen waardoor een raar gat tussen bieders ontstaat.

Kopers die bieden en dan 5 minuten later hun bod weer terugtrekken, of zelfs een beledigend laag bod uitbrengen, of die niet de koop afzeggen.

Etc. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...