Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Mensen die het al erg vinden 3 dagen even te moeten leren, terwijl ik al een maand achter mijn bureau zit te leren en er nog 20 dagen achter ga moeten zitten. Het probleem is meer, dat ik voor niks leer omdat ik al weet dat ik een onvoldoende haal. Die grammatica slaat helemaal nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Klacht: kettingbrieven in de reacties op facebook. bijvoorbeeld: "Hi, I am Teddy. Once you read this you cannot get out. Finish reading this until it is done! As I said, I am Teddy. I am 7 years old. I have no eyes and blood all over my face. I am dead. If you don't send this to at least 12 people I will come to your house at midnight and I'll hide under your bed. When you're asleep, I'll kill you. Don't believe me? Case 1: Patty Buckles Got this e-mail. She doesn't believe in chain letters. Well, Foolish Patty. She was sleeping when her TV started flickering on and off. Now she's not with us anymore. Ha ha patty, Ha ha! You don't want to be like Patty, do you? Case 2: George M. Simon Hates chain mail, but he didn't want to die that night. He sent it to 4 people. Not good enough George. Now, George is in a coma, we don't know if he'll ever wake up. Ha ha George, Ha ha! Now, do you want to be like George? Case 3: Valarie Tyler She got this letter. Another chain letter she thought. Only had 7 people to send to. Well, That night when she was having a shower she saw bloody Mary in the mirror. It was the BIGGEST fright of her life. Valarie is scarred for life. Case 4: Derek Minse This is the final case I'll tell you about. Well, Derek was a smart person. He sent it to 12 people. Later that day, he found a $100.00 bill on the ground. He was premoted to head officer at his job and his girlfriend said yes to his purposal. Now, Katie and him are living happily ever after.The have 2 beautiful children. Send this to at least 12 people or you'll face the consequences. 0 people- You will die tonight 1-6 people- you will be injured 7-11 people- you will get the biggest fright of your life 12 and over- you are safe and will have good fortune!' ik bedoel, wie verzint er zo iets, en wie is er nou dom genoeg om het te geloven ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 (bewerkt) Nog een forum-gerelateerde klacht: ik heb deze hele maand nog geen moderatoractie hoeven uitvoeren. M'n laatste modtags, slotjes en warns dateren al van een hele tijd geleden. Ik moet wel m'n quotum halen hoor, straks ontslaan ze me nog omdat ze me niet meer nodig hebben! Hou je bek!>>> Door SpacyColours: Eindelijk! Ik bedoel... hoe durf je dat tegen een crewlid te zeggen??? Om te zorgen dat je niet weer "Hou je bek" roept, mag jij de komende vijf-en-een-halve maand geen gebruik meer maken van de letter "k", jongeman. En nee, ik duld geen tegenspraak! En als je denkt er nu beaaid... ik bedoel bekaaid vanaf te komen, dan heb je het mis, want ik trek ook nog eens 10000000 punten van Griffoendor af. Zo, dat zal je leren, kwajongen. Psst... bedankt he! En ik doe het natuurlijk niet echt, als de admins maar denken dat ik het doe! <<< Ow nee, uhh, ik uhh, ben heel verdrietig. Waarom moest ik dat nou zeggen?! Ow grote Spacy, zullen we samen een broodje frikandel eten om het weer goed te maken!Speel ik het goed mee? Bewerkt: 9 juni 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Dat mijn beste punt voor bio een 5,5 is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Dat als ik niet slaag, ik nog een jaar op die school moet zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 De relatie tussen mijn laptop en een warme zwoele zomerdag. Ze mogen elkaar nog steeds niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Ik klaag niet gauw, maar dat weer van momenteel; dat kan wel wat beter. En dan ben ik een typische Nederlander, want nu klaag ik weer over het weer; veel te warm. Bovendien is het overdag binnen onderhand warmer dan buiten, dat is niet echt lekker. Maar het meest klaag ik er over omdat mijn kleine meid er niet zo goed tegen kan, die heeft er serieus last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Haha, nee het weer vind ik echt prima dit jaar. Geen ijskoude winter gehad, qua regen valt het ook wel mee en nu een lekker zonnetje op onze bol Gelukkig kan ik het hier binnen ook wel lekker laten doorluchten (op de tocht zetten), dus qua binnen benauwdheid valt het hier nu wel mee. Maar dat is ook iets waar ik echt niet tegen kan, elke avond liggen te woelen in bed omdat het te warm is. Dat had in Griekenland gehad toen ik daar op vakantie ging. Een airco is dan echt een godsgeschenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Klacht: GTA-LCS-Maverick. Nog nooit zo'n irritante, leeghoofdige, drammerige, zeurende debiel gezien. >>> Door Guardian1980: Dit kan niet. Zie je inbox.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2014 Klacht: GTA-LCS-Maverick. Nog nooit zo'n irritante, leeghoofdige, drammerige, zeurende debiel gezien. Jij hebt geen gevoel voor mensen, dus dat zegt al genoeg over jezelf.>>> Door Guardian1980: En jij bent hier niet de moderator. Het is afgehandeld.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 Ouder met kinderen gaan het zwaarder krijgen. http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/onrust-onder-ouders-met-bijstandsuitkering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 België. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 Dat viswijf dat mij steeds aan staarde op het terras, wat een wacko. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 Dat Argentinië niet voetbalt maar op de grond ligt ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 Nederland.. . Te veel kansen te veel mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.