GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Ok mensen maken nu veel lawaai, terwijl kinderen en mensen die morgen moeten werken proberen te slapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Mensen die geen ABN typen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Warmte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2014 Jeuk als ik in mijn bed lig. SCHIJTIRRITANT! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2014 Mensen die in de zomer klagen over dat het te warm is en in de winter te koud is. Niets op jou hoor, Wesley, maar je deed me er wel aan denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Dat het weer in Nederland super wisselvallig is Het regent al de hele dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Mensen die normaal nooit voetbal volgen, maar nu het WK plaatsvindt zich opeens als een expert gaan gedragen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Geen flauw idee of het al bestaat (ik heb niks kunnen vinden) maar hier kan je dus even lekker je frustratie kwijt en gewoon lekker zeiken! Ik trap af: Ik moet straks waarschijnlijk terwijl het regent naar huis fietsen, godver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 jank jank jank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Deze of deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Er is er ook nog een van ThunderDuck maar die werd meteen gesloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Goed moment om te zeiken FUU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Een muis piept. Godverdomme. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 maandag naar school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Dat mensen niet even aan ERRWINS vragen of een bepaald topic al bestaat voordat ze het zelf starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.