AXIO Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Hoe durf ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2014 Aan gamers die kennelijk hun zooi niet willen verkopen maar wel te koop aanbieden Nu al even bezig met meerdere verkopers over een videokaart, maar sommige reageren niet en anderen twijfelen nog kennelijk Ook eentje die er 2 te koop heeft maar ze ook per stuk verkoopt, en ik wil er dus wel eentje.. Wilt hij wachten tot hij ook een koper heeft voor de andere kaart.... dafuq?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2014 Aan gamers die kennelijk hun zooi niet willen verkopen maar wel te koop aanbieden Nu al even bezig met meerdere verkopers over een videokaart, maar sommige reageren niet en anderen twijfelen nog kennelijk Ook eentje die er 2 te koop heeft maar ze ook per stuk verkoopt, en ik wil er dus wel eentje.. Wilt hij wachten tot hij ook een koper heeft voor de andere kaart.... dafuq?! => Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2014 => Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten Precies, alsof ik even een paar weken ga wachten Naja, ik heb hem nog een aanbod gedaan voor beide kaarten te kopen, kijken of hij nog reageert erop, dan maar meteen SLI draaien (massive overkill ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2014 => Koper "RustyRustler" weg >.< Die heeft van handelen geen kaas gegeten Precies, alsof ik even een paar weken ga wachten Naja, ik heb hem nog een aanbod gedaan voor beide kaarten te kopen, kijken of hij nog reageert erop, dan maar meteen SLI draaien (massive overkill ) En heeft ie nog gereageerd op je aanbod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2014 Te weinig apps in de Windows Store... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2014 Hmm.. teveel noobs op bepaalde games die ik speel, gewoon niet leuk meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2014 En heeft ie nog gereageerd op je aanbod? Nope, ik heb helemaal niets meer gehoord van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2014 Weet niet of je het hebt over een Marktplaats advertentie, maar dit soort taferelen gebeuren daar ook veel. Verkopers die niet reageren, rare advertentie opstellen of simpel enkel de fabrieksgegevens er neer pleuren, of als je een vraag stelt een vreemd antwoord terug krijgt. Of gasten die meebieden met 5 cent, of ineens hun bieding weer intrekken, of die hun vorige biedingen verwijderen waardoor een raar gat tussen bieders ontstaat. Kopers die bieden en dan 5 minuten later hun bod weer terugtrekken, of zelfs een beledigend laag bod uitbrengen, of die niet de koop afzeggen. Etc. etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Heb eerder het idee dat deze jongen nog niet erg veel ervaring heeft met verkopen (erg jong geloof ik) Maar alsof de duivel er mee speelt kreeg ik gister een mail of ik nog interesse heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik heb jeuk op een plek waar ik geen jeuk wil hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik wil nergens jeuk hebben. Helaas heb je 2 alternatieven, pijn of het maar laten jeuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Radio's die 10 miljoen keer slechte dance nummers draaien. Bewerkt: 6 september 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Radio's die 10 miljoen keer slechte dance nummers draaien. Radio luisteren :7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Radio's die 10 miljoen keer slechte dance nummers draaien. Zijn er ook Goede dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.