Jump to content

Het grote klaagtopic

Recommended Posts

• Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

25

• NicolaB

22

• .PhoeniX.

22

• SpacyColours

21

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen die 'word ik' schrijven als 'wordt ik' Grapske NicolaB .

Nee, ik erger me vooral aan mensen die iets beloven en uiteindelijk hun beloftes niet nakomen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Geplaatst:

Ik erger me aan mijn schoolrooster dat me steeds als Zonder Reden Afwezig zet :@

Stout schoolrooster. :@

@1973: Tuurlijk!

*Zooi aan Filmpskes*

Wat wordt ik weer oud :7

Oud worden, ik ken niets anders :7 .

Toen men in de Kleuterklas die wielen van de bus zong, floot ik al Black Night van Deep Purple .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

@1973: ooooh, In mijn tijd moesten we de bus handmatig belopen :D

c480x270_15.jpg

Mensen die 'word ik' schrijven als 'wordt ik' Grapske NicolaB .

Gecorrigeerd baas!

Female_officer_saluting.jpg

Geplaatst:

Onze Poolse vrienden. Niets op aan te merken, behalve dat ik vind dat ze het land uit moeten.

Geplaatst:

Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ :@ :@

En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file :@

Geplaatst:

Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ :@ :@

En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file :@

Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt?
Geplaatst:

Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt?

Ja, ik rij misschien nog geen auto, toch heb ik hekel aan slome rijders.

Geplaatst:

Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van €2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen.

/rant

Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van ¤2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen.

/rant

Voor wat, hoort wat ;)

Voor niks gaat de zon op :puh:

Hoeft toch ook niet, hij kan als passagier toch ook geïrriteerd raken op mede weggebruikers of files.

Bewerkt: door GolfG60
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Dat ik moet nakomen tot 16:30, terwijl ik helemaal niks deed.

En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn.

Geplaatst:

En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn.

Dus ik mag later niet na al het harde werken van dat geld een mooie auto kopen? Oke meneertje ouwe mannenhater!

Geplaatst:

Dat ik moet nakomen tot 16:30, terwijl ik helemaal niks deed.

Misschien was dat juist het probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...