NicolaB Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) @1973: Tuurlijk! https://www.youtube.com/watch?v=xhrBDcQq2DM Wat wordt ik weer oud Bewerkt: 8 september 2014 door NicolaB Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Mensen die 'word ik' schrijven als 'wordt ik' Grapske NicolaB . Nee, ik erger me vooral aan mensen die iets beloven en uiteindelijk hun beloftes niet nakomen. Bewerkt: 8 september 2014 door KaiSkillzz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Ik erger me aan mijn schoolrooster dat me steeds als Zonder Reden Afwezig zet Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Ik erger me aan mijn schoolrooster dat me steeds als Zonder Reden Afwezig zet Stout schoolrooster. Reageren
1974 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) @1973: Tuurlijk! *Zooi aan Filmpskes* Wat wordt ik weer oud Oud worden, ik ken niets anders . Toen men in de Kleuterklas die wielen van de bus zong, floot ik al Black Night van Deep Purple . Bewerkt: 8 september 2014 door 1973 Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 @1973: ooooh, In mijn tijd moesten we de bus handmatig belopen Mensen die 'word ik' schrijven als 'wordt ik' Grapske NicolaB . Gecorrigeerd baas! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Onze Poolse vrienden. Niets op aan te merken, behalve dat ik vind dat ze het land uit moeten. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt? Ja, ik rij misschien nog geen auto, toch heb ik hekel aan slome rijders. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van €2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen. /rant Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 (bewerkt) Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van ¤2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen. /rant Voor wat, hoort wat Voor niks gaat de zon op Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt? Hoeft toch ook niet, hij kan als passagier toch ook geïrriteerd raken op mede weggebruikers of files. Bewerkt: 13 september 2014 door GolfG60 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Dat ik moet nakomen tot 16:30, terwijl ik helemaal niks deed. En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn. Dus ik mag later niet na al het harde werken van dat geld een mooie auto kopen? Oke meneertje ouwe mannenhater! Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Dat ik moet nakomen tot 16:30, terwijl ik helemaal niks deed. Misschien was dat juist het probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.