.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Als ze op buienradar voorspellen, dat het niet gaat waaien, terwijl het wel zo is. En dan moet je in windkracht 6 nog fietsen, terwijl je helemaal niet voor uit komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Ouderen op een fiets, auto, te voet, in de trein, in de bus, in het vliegtuig, in de supermarkt, in het park en in de stad. En ik dacht dat jongeren erg waren.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Als ze op buienradar voorspellen, dat het niet gaat waaien, terwijl het wel zo is. En dan moet je in windkracht 6 nog fietsen, terwijl je helemaal niet voor uit komt. Probeer BuienAlarm, die is tot op de minuut nauwkeurig In een overvolle bus moeten staan terwijl je neus in een oksel van een stinkende gemeente-schoffelaar wordt gedrukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Nederland vergrijst ook erg, vroeger waren er niet zo heel veel oudere mensen. Maar het wordt alleen maar erger..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Hardcore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Nederland vergrijst ook erg, vroeger waren er niet zo heel veel oudere mensen. Maar het wordt alleen maar erger..... 13-jarigen die klagen over dingen waar ze niets van af weten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Ik word helemaal gek van weer NoGoalbein Struikelyson in de spits staat! :@ Werkelijk elke mongool ziet toch dat Milik echt een goede spits is en iig de beste die Ajax op dit moment heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Treinen waar elke vijf minuten weer 5 minuten vertraging bijkomt, zodat je uiteindelijk ergens rond de 1.5 uur vertraging zit. Bewerkt: 1 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Canaldigitaal, je wordt gewoon genaaid mèt je broek aan. Zeggen dat je een HD abonnement hebt, maar er niet bij vertellen dat dat maar op 1 kaart is (HD)(1080i) en de 2 extra kaarten maar liefst (SD)(480p). Èn dat allemaal voor maar €60,-p/m! Bewerkt: 1 november 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Het is fucking koud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 De bus was 20minuten te laat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Tja ik moest zojuist weer nablijven tot 16:20, wat haat ik school soms heel erg...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Tja ik moest zojuist weer nablijven tot 16:20, wat haat ik school soms heel erg...... Wat had je gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Vorige week tijdens mentorles zij ik 1 woord tegen mijn klasgenoot, en vervolgens moest ik nakomen. Maar eigenlijk moest ik vorige week al nakomen, maar dat had ik niet gedaan. En nu moest ik dubbel uur nakomen, want nu was het 16:20 i.p.v 15:40. Maarja het leven zit toch vol valstrikken en misleidingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Maarja het leven zit toch vol valstrikken en misleidingen Gelukkig zijn die te ontwijken (niet altijd natuurlijk), en dan is het leven best aangenaam. t'Is ook een beetje wat je ervan maakt hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.