ERRWINS Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 (bewerkt) De missie 'The Dang Nang Thang' op mijn iPad nog eens geprobeerd. Eindelijk is het me gelukt om verder te komen, met nog volledig leven. Ben ik bijna bij een savepoint, gooit die gek een granaat Bewerkt: 12 december 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 Een hele mailbox vol phishing mailtjes die zogezegd van PayPal of Apple komen. Bij die laatste heb ik geeneens een account. "Update your account information" met een link naar een Braziliaanse website. Tuurlijk, joh! Waarom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 Big Boss is nu echt een Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 mert 17 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 Ik klaag over Bountyskull_10 zijn komma's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 Ik klaag over alle fake-geruchten over de Heists, hebben ze niks beters te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) mert 17 Ik klaag over alle fake-geruchten over de Heists, hebben ze niks beters te doen? Bewerkt: 16 december 2014 door KoningJesper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) mert17, NS dat ze denken "fack jullie, de trein rijdt niet verder. Gaan jullie nu lopend verder want we zetten geen bussen in", de PC's op school, internetsnelheid thuis en de batterij van me telefoon. Bewerkt: 16 december 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) M'n kat, loopt me nu al bijna 10 minuten aan te staren, ik krijg er de kriebels van. Bewerkt: 17 december 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Ik klaag over alle fake-geruchten over de Heists, hebben ze niks beters te doen? Dit soort dingen heb je bij elke game wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 M'n kat, loopt me nu al bijna 10 minuten aan te staren, ik krijg er de kriebels van. eten geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Ik heb momenteel niet veel te klagen. Vorige maand een klaagschrift ingediend. De eis daarin is gehonoreerd, dus ik ben tevreden. O ja, het eten viel niet zo lekker. Misschien moet ik daar voor gaan klagen. Nee; nog eventjes doorbikkelen en dan heb ik grotendeels vakantie, dus ik heb niks te klagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 (bewerkt) http://www.gtaforum....der-te-bepalen/ Zovan: "fack jullie, ik shotgun de eerste meeting en ik wil de eerste meeting organiseren met heists.' Bewerkt: 20 december 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 http://www.gtaforum....der-te-bepalen/ Zovan: "fack jullie, ik shotgun de eerste meeting en ik wil de eerste meeting organiseren met heists.' Zeg jij met je 'shotgun' kerstmeeting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Op FIFA in de laatste minuut een tegentreffer krijgen, terwijl jij de hele wedstrijd de betere was en veel meer kansen creëerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.