KoningJesper Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Voetballen in regen is juist chill... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Na een week last van koorts, hoofdpijn, hoesten en verkouden zijn nog niet over.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Beterschap! Dat als je op de mobiele versie een topic of subforum aanklikt je een paar topics/subforums boven of onder het topic/subforum dat je wilt uitkomt. :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Of dat je vanaf de homepagina op het laatste bericht wilt tikken maar perongeluk op het profiel van diegene gaat. Dan voel je me echt zo'n stalker die elk profiel bijhoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2015 Of vanmorgen. Wil ik een bericht bewerken, druk ik op de 'verwijderen' knop. (Mobiele versie vraagt geen bevestiging, pc wel.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2015 Of vanmorgen. Wil ik een bericht bewerken, druk ik op de 'verwijderen' knop. (Mobiele versie vraagt geen bevestiging, pc wel.) is er een verwijder knop? Want ik moet al m'n kut berichten dan bewerken in iets anders omdat ik ze niet kan verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2015 Of vanmorgen. Wil ik een bericht bewerken, druk ik op de 'verwijderen' knop. (Mobiele versie vraagt geen bevestiging, pc wel.) is er een verwijder knop? Want ik moet al m'n kut berichten dan bewerken in iets anders omdat ik ze niet kan verwijderen Als megalid kun je je eigen berichten verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2015 Ik klaag, omdat ik niet eens mijn eigen berichten kan verwijderen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2015 Megaleden kunnen posten in alle openbare subfora, het super- en megaledenforum. Verder kunnen ze bijlages uploaden tot 100 Mb, 5.000 PB's bewaren in hun inbox, hun eigen topics sluiten en hun eigen berichten verwijderen, gebeurtenissen in de kalender plaatsen en kunnen ze andere leden aandragen voor super- en megalidmaatschap. (zie ook 'Hoe word ik Megalid?'). Natuurlijk kunnen zij ook te downloaden bestanden aanleveren en afbeeldingen plaatsen in de galerij. Bovendien mogen Megaleden een eigen Blog aanmaken. http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=help&do=01&HID=22&hl=megalid Kan je wel als lid, alleen in een PM. Ik klaag over het feit dat ik nog steeds geen PS4 heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2015 Wat een hel op de trein vandaag. Een wagon afgeschaft en de andere voor de helft gereserveerd voor een school. Resultaat: Het aantal mensen dat normaal verspreid zit over twee wagons moest zich in een halve wagon persen.Daarbovenop komt dan nog eens het feit dat het vrijdag is. Een hele hoop kotstudenten met gigantisch koffers die een hele hoop plaats innemen. Als sardientjes in een blikje samengeperst in een broeihete wagon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2015 *Klacht over de trein* Reed de trein wel op tijd? Je voelt je te goed om in bed te liggen, maar te slecht om eruit te komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2015 Nu ik fast and furious 7 heb gezien baal iik zo erg dat Paul Walker dood is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2015 Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2015 Met mooi weer weinig vrije tijd hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2015 Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt. "Meisjes doen dat niet". - Stereotype 1930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.