Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Of vanmorgen. Wil ik een bericht bewerken, druk ik op de 'verwijderen' knop. :fp:

(Mobiele versie vraagt geen bevestiging, pc wel.)

is er een verwijder knop? Want ik moet al m'n kut berichten dan bewerken in iets anders omdat ik ze niet kan verwijderen :{
Link to comment
Delen op andere websites

Of vanmorgen. Wil ik een bericht bewerken, druk ik op de 'verwijderen' knop. :fp:

(Mobiele versie vraagt geen bevestiging, pc wel.)

is er een verwijder knop? Want ik moet al m'n kut berichten dan bewerken in iets anders omdat ik ze niet kan verwijderen :{

Als megalid kun je je eigen berichten verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Megaleden kunnen posten in alle openbare subfora, het super- en megaledenforum. Verder kunnen ze bijlages uploaden tot 100 Mb, 5.000 PB's bewaren in hun inbox, hun eigen topics sluiten en hun eigen berichten verwijderen, gebeurtenissen in de kalender plaatsen en kunnen ze andere leden aandragen voor super- en megalidmaatschap. (zie ook 'Hoe word ik Megalid?'). Natuurlijk kunnen zij ook te downloaden bestanden aanleveren en afbeeldingen plaatsen in de galerij. Bovendien mogen Megaleden een eigen Blog aanmaken.

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=help&do=01&HID=22&hl=megalid

Kan je wel als lid, alleen in een PM. :7

Ik klaag over het feit dat ik nog steeds geen PS4 heb. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een hel op de trein vandaag. Een wagon afgeschaft en de andere voor de helft gereserveerd voor een school. Resultaat: Het aantal mensen dat normaal verspreid zit over twee wagons moest zich in een halve wagon persen.Daarbovenop komt dan nog eens het feit dat het vrijdag is. Een hele hoop kotstudenten met gigantisch koffers die een hele hoop plaats innemen. Als sardientjes in een blikje samengeperst in een broeihete wagon.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt.

"Meisjes doen dat niet". - Stereotype 1930
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...