gerrygta Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 goede middag ik heb hier gta liberty city liggen voor op de pc . nou heb ik er een cntroller -afstandbedining bij van trustmaster dual analog 4 . de controller doet het niet bij de gta .hij doet het wel bij andere spelletjes op de pc. nu staat er in het boekje van he spelletje gta een xbox 360 controller afgebeeld . betekent dat dat aleen de x box controller het doet op de gta op de pc . ik heb de instellingen al verander n e men maar hij doet nog steeds niks mvg Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Doet GTA Liberty City Stories het anders wel met muis en toetsenbord? Ik wist overigens niet dat GTA: LCS bestond op de PC..., Episodes Of Liberty City daarintegen wel, maar ik kan ook fout zijn hoor. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Hij bedoelt de Episodes of IV Je zou btw voor een Windows XBOX controller for PC kunnen kopen Reageren
gerrygta Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2014 hoi ja sorry ik bedoelde episodes hij doet het wel met muis en toetsenbord. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Topic even verplaatst. Als ik het goed heb moet je bij IV en de Episodes een moderne controller gebruiken met triggers, waarvan de X360-controller er eentje van is. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Heb de vrijheid genomen om je topictitel aan te passen naar een wat duidelijkere titel. Verder kan deze tutorial je waarschijnlijk wat verder helpen, er zijn nog een boeltje andere controllers waar GTA IV moet mee werken. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Als je een playstation 3 hebt kan je de XEOX controller ( http://www.redcoon.nl/B514381-Speedlink-XEOX-Pro-Analog-Gamepadblack_Gamepads?refId=pla&gclid=CMbsn4v-170CFZQZtAod-GgAew ) aanschaffen. Werkt voor PC en PS3, is draadloos en heeft dezelfde indeling als de XBOX 360 controller Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Download Xpadder , kan je je controller op configureren als toetsenbord aanslagen. De analoog controls werken ook gewoon naar behoren. Gebruik het zelf ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.