Jump to content

aanhangers! iets voor aan de trekhaak.


Schollevaar

Recommended Posts

Beste lezer,

ik ree tijdje terug boven in de map op de snelweg en er kwam zo'n ram van langs met een boot trailer.

ik heb toen die auto gepakt ben wel de trailer later verloren.

sinds die dag ben ik eigelijk weer opzoek naar een trailer voor een boot.

ik wil namelijk een snelle boot boven op de berg in een beekje gooien zodat ik van de watervallen onderweg terug kan schanzen.

nou heb ik internet af gespeurd naar lokaties.

post-139734-0-49814300-1397206065.png

bij de pijl heb ik mijn auto gevonden waar de trailer aan zat, bij de circel onder de pijl zal je overdag ook een ram van vinden met generator aanhanger met lamp deze staat te draaien daar, maar hij kan helaas er niet aangehangen worden, hij staat wel los als je er tegen aan rijd verplaatst hij dus hij is wel weer anders al al die andere trailers die ik ben tegen gekomen

bij trevor ze stukje vond ik op youtube dat daar een aanhanger moet staan gewoon een leeg bakje dat je eraan kan hangen, maaaar ik heb dit aleen op youtube gezien zelf ben k er meerdere malen gaan kijken maar niets????

bij de haven/ tussen het strand zal je 2 lege trailers vinden maar helaas ook die zitten vast/ op slot en zijn gewoon decoratie???

nou vraag ik mij echt af of er iemand is die een goeie lokatie weet op te kijken of een strand waar ze kunnen staan????

als je een boot trailer heb gevonden raad ik je aan naar tonga vally te gaan daar heb je langs de weg een wild water baan met behoorlijk wat watervallen en dat je onder bruggen door gaat enzo.

ik heb er een race gemaakt maar die kan je maar met ze 2e varen en ik wil gewoon beetje klote daar

ik hoor graaag jullie vindplaatsen!!!!!!!

groeten bob

kjb

dit is bij de haven (zit niet vast aan de auto gewoon ervoor geparkeerd) en een motor erop gereden

post-139734-0-35758700-1397207767.jpg

dit is op de kaart onder de pijl(voorge bericht)

zo tref je dit aan

post-139734-0-53101300-1397207790.jpg

>>> Door Bassieboy35: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop als je nog wat wil vertellen. ;)<<<

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit echt een vaste plaats voor die aanhangers kunnen vinden. Wat ik wel weet is dat wanneer je een aanhanger ziet met een rode knop erop, dat je die niet aan je auto kan koppelen. Volgens mij rijden ze alleen rond, waar ik ze vaak zie rijden is de snelweg rechts van Sandy Shores of rond Paleto Bay.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vind ook vaak aanhangers met jetski's erop bij de pier.

Als je met je rug naar de zee staat, dan staan ze direct aan de rechterkant van de pier.

volgensmij zijn die solid, en kan je ze niet oppakken
Link to comment
Delen op andere websites

Soms zie je een auto met een ding eraan vast. Je kan ze niet zelf vastmaken. Ik lees dat je een snelle boot wilt, dat gaat denk ik niet lukken ik heb nog nooit een speedboot gezien. Het snelste watervoertuig dat ik op een trailer gezien heb is de jetski. Kom je er zo een tegen neem m dan mee, als je m in het water rijdt moet hij automatisch losgaan volgens mij.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook proberen een boot met een cargobob op te pakken. Dan is het trailerverhaal ook niet nodig:) een grote zeilboot kun je ook oppakken, dus neem aan een speedboot ook:)

drop je m waar je m wilt en gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...