Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Hoofdtopic


Silverbyte

Recommended Posts

Mededeling!



Op aanraden van BoerTijger is besloten het scoresysteem nog één allerlaatste keer om te gooien. De uiteindelijke winnaar van de OSM GTA Liga zal aan het einde van het seizoen worden bepaald aan de hand van het aantal managerpunten. Dit is een door OSM ontwikkeld systeem waarbij niet alleen rekening wordt gehouden met de stand op de ranglijst en de doelstelling, maar ook met het resultaat tegen menselijke tegenstanders versus dat tegen de CPU, de kwaliteit van het team waar je tegen speelt en een aantal andere factoren. Je vindt de tussenstand in managerpunten via Overzichten -> Managerlijst. Wil je hier meer over lezen, dan kun je hier terecht.

Tot vanavond!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het aanmaken van de competitie kan ik mensen uitnodigen, dus ik zal jullie rond de klok van 8 allemaal een uitnodiging sturen. Deze vind je dan, als het goed is, in je inbox aldaar. Ik zal jullie hier, op GTAF, een PB sturen ter bevestiging.

Link to comment
Delen op andere websites

Correctie: eerder gaf ik aan jullie zelf uit te nodigen, maar dit is een proces dat blijkbaar via Facebook verloopt. Jullie zullen dus in het landen- en competitie-overzicht zelf even moeten zoeken op de OSM GTA Liga via het balkje bovenaan het selectiescherm. Vanaf 8 uur keur ik de aanvragen goed. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is vreemd. Ik heb geprobeerd een aanvraag te doen met een subaccount, en dat kan in principe wel, behalve dat hij het tegenhoudt omdat ik dus al met mijn hoofdaccount meedoe. Waarom kun je geen aanvraag doen? Krijg je een melding? Kun je de competitie niet vinden?

Edit: als het goed is heb je nu toegang!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De winnaar is bekend!



Na ongeveer anderhalve maand is de OSM GTA Liga ten einde, en is de winnaar bekend. Iedereen heeft zijn best gedaan en heeft keurige resultaten neergezet, maar er kan er maar één de winnaar zijn, en dat is... Jesperkaj!

wyeebhl.png

Hij won niet alleen de beker, maar werd ook nog eens kampioen, en heeft daarmee de meeste managerpunten binnengehengeld. Een topprestatie, wat mij betreft.

Het was een mooi seizoen vol spektakel, verrassingen, close calls en leuke momenten, en het lijkt wel gisteren dat ik het eerste topic opende. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, want iedereen heeft op een leuke, sportieve manier meegedaan. Daarom ook niet alleen mijn felicitaties aan Jesperkaj, maar aan iedereen die erbij was, want jullie hebben het Jesper en de anderen flink moeilijk gemaakt.

Enorm bedankt voor jullie deelname, en misschien tot een volgende keer!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...