Jump to content

GTA IV Kopie v/s DVD Versie


tristandijkstra

Recommended Posts

Beste Lezer,

Ik heb deze week een ISO versie gedownload van GTA IV de DVD 1 en DVD 2 ISO bestanden

Door dat mijn DVD's beschadigd zijn geraakt en dus niet meer kan afspelen hou ik nog alleen een Legale Key over

Nu ik het spel heb geinstaleerd en alles krijg ik te maken met de melding van Secure Rom

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alsnog op een goeie wijze het spel kan spelen en kan Modden!

Wie kan me op weg helpen

Alvast erg bedankt voor jullie tijd!

MVG: Tristan Dijkstra

Bewerkt: door tristandijkstra
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet ook niet of het uberhaupt mogelijk is om met de key van jouw gta IV een andere gta IV(dus die iso) te activeren.

Maar als je kan aantonen dat je echt die key hebt, en de dvd's kan je wellicht een ticket sturen naar rockstargames zelf?

hier bijvoorbeeld

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

gewoon zo veel mogelijk bewijs er bij doen, en je verhaal goed uitleggen

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel Online via de activatie programma van Rockstar te kunnen activeren! met mijn Key alleen speelt niet af via Deamontools dat is wel minder

daardoor krijg ik die Securerom

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dvd speler nog wel de cd's leest, dan kan je de goeie dvd voor te spelen erin stoppen en de game starten.

Installeren kan je met een iso doen, en voor te spelen hoeft ie enkel de echte cd te herkennen.

Helaas heb ik verder de CD's niet meer alleen het boekje waarop de achterkand de Key staat

en ik weet dat via deze sites niet geholpen mag worden om te cracken maar wel om een goeie oplossing te kunne vinden voor iets :D (legaal)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dvd speler nog wel de cd's leest, dan kan je de goeie dvd voor te spelen erin stoppen en de game starten. Installeren kan je met een iso doen, en voor te spelen hoeft ie enkel de echte cd te herkennen.
Helaas heb ik verder de CD's niet meer alleen het boekje waarop de achterkand de Key staat en ik weet dat via deze sites niet geholpen mag worden om te cracken maar wel om een goeie oplossing te kunne vinden voor iets :D (legaal)

Natuurlijk willen we je graag helpen, maar zonder de originele DVD's maak je het ons wel lastig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ben je lid van Spotnet of je kan ergens de iso opnieuw downloaden. Met spotnet is het 'legaal' omdat je ervoor betaalt. Je kan ook af en toe kijken of hij bij steam in de aanbieding is.

Link to comment
Delen op andere websites

ben je lid van *Programma* of je kan ergens de iso opnieuw downloaden. Met *programma* is het 'legaal' omdat je ervoor betaalt. Je kan ook af en toe kijken of hij bij steam in de aanbieding is.

Zolang het zonder toestemming van de maker is gedaan! is het illegaal. Daarom zijn mods eigenlijk ook illegaal, maar dat is al weer toegestaan. En je kunt bij *programma* voor 22,50 onbeperkt downloaden. Allemaal illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

ben je lid van Spotnet of je kan ergens de iso opnieuw downloaden. Met spotnet is het 'legaal' omdat je ervoor betaalt. Je kan ook af en toe kijken of hij bij steam in de aanbieding is.

Ik ben sinds kort verhuist had daar Spotnet via Ziggo

maar nu ik op me werk woon heb ik Tele 2 Digitene via de eigenaar van me werk dus ik weet niet hoe ik nu Spotnet kan gebruiken

Of kan ik gewoon Spotnet gebruiken die ik bij me oudelijk huis (bij me moeder) nogsteeds gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de CD's niet meer hebt, houd het hier eigenlijk op.

Enigste wat je nog kan doen, kost geld.

Een legale kopie op marktplaats zag ik al voor 5 euro, en via Wehkamp kost ie nieuw 11 euro, dan kan je gewoon weer spelen.

Of je wacht op een steam actie, rond de zomer komen weer acties bij steam en kost je GTA 4 maar een peulenschil, ik kocht alle GTA's op de PC voor 7,50.

Nieuwsgroepen en torrents zijn allemaal illegaal, het is niet waar je het vandaan haalt, maar wat je download.

Enigste wat je kan beschermen bij Nieuwsgroepen is dat je alles in pakketjes download, maar of dit nog beschermt is weet ik niet en doet er eigenlijk niet toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de CD's niet meer hebt, houd het hier eigenlijk op. Enigste wat je nog kan doen, kost geld. Een legale kopie op marktplaats zag ik al voor 5 euro, en via Wehkamp kost ie nieuw 11 euro, dan kan je gewoon weer spelen. Of je wacht op een steam actie, rond de zomer komen weer acties bij steam en kost je GTA 4 maar een peulenschil, ik kocht alle GTA's op de PC voor 7,50. Nieuwsgroepen en torrents zijn allemaal illegaal, het is niet waar je het vandaan haalt, maar wat je download. Enigste wat je kan beschermen bij Nieuwsgroepen is dat je alles in pakketjes download, maar of dit nog beschermt is weet ik niet en doet er eigenlijk niet toe.

Dan houd het idd al op ja dan maar goed opzoek gaan naar een Caskraker via marktplaats of steam :D

alwel zeer bedankt voor jullie snelle reacties en hulp die jullie konden geven!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...