hey800 Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 (edited) hallo, kan iemand mij helpen om franklins auto in online te krijgen? ik heb zelf al veel opgezocht maar overal moet je glitch doen met internet. aangezien ik met wifi zit en geen kabel heb is dit heel lastig. zou iemand mij kunnen helpen met deze auto? Edited April 29, 2014 by hey800 Quote
Michael Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Quote
Tommy-Vercetti Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Deze voertuig? Quote
hey800 Posted April 29, 2014 Author Report Posted April 29, 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Deze voertuig? haha nee Quote
Votair Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 Ik ga hem niet duplicaten of iets dergelijks, heb niet de originele Buffalo van Franklin. Maar heb er wel 1 (Niet die van Franklin) Quote
mert17 Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 ik heb ook een bravado buffolo in het zwart maar de dominator vind ik sneller dus ik ga hem verkopen denk ik en een dominator als personal car doen ik weet het niet zeker Quote
ZeroJens Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen Quote
hey800 Posted April 29, 2014 Author Report Posted April 29, 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen hoe heb jij m gekregen dan?? Quote
ERRWINS Posted April 29, 2014 Report Posted April 29, 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen hoe heb jij m gekregen dan?? Niet op de legale manier want die bestaat namelijk niet Quote
bossofzeeland Posted April 30, 2014 Report Posted April 30, 2014 Ik zou hem ook best willen. Maar niet dat je em kan kopen. Dan is ie niet uniek meer :/ Quote
Danger_dog_guy_7 Posted April 30, 2014 Report Posted April 30, 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- Quote
FcUtreg4Life Posted April 30, 2014 Report Posted April 30, 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- of zoek gewoon 'n witte Buffalo of nee ... toch niet want dan is het nog steeds niet Franklin's Buffalo Quote
JustHano Posted April 30, 2014 Report Posted April 30, 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- Tuurlijk niet, Franklin's Buffalo ziet er toch best wel wat anders uit dan zo'n normale.. Quote
ZeroJens Posted May 1, 2014 Report Posted May 1, 2014 Ik heb hem al lang had hem toen ook via via Quote
GrandTheftHaye Posted May 1, 2014 Report Posted May 1, 2014 Vond toevallig dit filmpje met precies de verschillen tussen de twee. Quote
Recommended Posts