Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Hallo beste forum leden, Ik ga weer een meeting houden voor wie zin heeft om te komen. Deze meeting houd ik ZATERDAG AVOND van 19:00 tot waarschijnlijk 21:30 Het thema: GEKKE OUTFITS, doe dus je gekste outfit aan! PROGRAMMA: zodra je de meeting gejoind bent doe je je gekste kleren aan, zodra je dit gedaan hebt kom je met je SNELSTE personal vehicle naar VESPUCCI BEACH. Als iedereen daar is gearriveerd met zijn snelste auto beginnen we een soort van ''car show'', iedreen zet zijn auto netjes naast elkaar en de voertuigen mogen gefotografeerd worden. Zodra we dit gedaan hebben gaan we races en deathmatches doen, maar alleen zelf gemaakt in creator; zo speel je weer eens wat nieuws. Als we dat beu zijn kunnen we nog wat herrie schoppen in en rondom Los Santos. REGELS: 1. Er word NIET gescholden 2. Er word NIET getreiterd, gepest of wat dan ook. 3. Andermans personal vehicle word NIET vernietigd of op welke manier ook beschadigd door de ander. 4. Als een iemand bovestaande regels overtreed word hij eruit geknikkerd. Ik hoop dat vele van jullie van de partij zullen zijn, we maken er wat van! Bewerkt: 1 mei 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Normaal zou ik wel willen komen, maar ik kan niet op Zondag. Jammer dit. Reageren
Niked Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) ik schrijf me in je hebt mijn ps3 naam al (ik doe mee als er zeker 5 leden meedoen) ps3: rockstarthomas11 headset:nee misschien een regel toevoegen niet elkaar doden en afstand houden in freemode tussen de wagens ? Bewerkt: 1 mei 2014 door skullz-000 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Normaal zou ik wel willen komen, maar ik kan niet op Zondag. Jammer dit. ik durf te wedden dat er bepaalde mensen niet gaan komen omdat jij niet komt Reageren
Niked Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Normaal zou ik wel willen komen, maar ik kan niet op Zondag. Jammer dit. ik durf te wedden dat er bepaalde mensen niet gaan komen omdat jij niet komt ik durf te wedden dat er wel veel meer leden gaan meedoen omdat hij niet meedoet >>> Door thebig: Ik durf te wedden dat er sancties komen als jullie niet gauw dit topic gebruiken waarvoor het dient. Graag terug over de meeting zelf praten, jongens.<<< Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Zondag avond had ik wel gekund, helaas Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik kan ook alleen pas in de avond. Rond half 9. sorry!! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Wat als ik het verschuif naar maandag avond? Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Sorry, ik pas. Zie deathmatches staan en dat is niet mijn ding. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Wat als ik het verschuif naar maandag avond? Kan niet want dan moet ik naar school Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Wat als ik het verschuif naar maandag avond? Ik kan maandag ook niet. Ben de hele dag weg Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Het is verplaatst naar zaterdag Reageren
Niked Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 schrijf mij maar uit ik kan niet zaterdag Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Nee, zaterdag ga ik waarschijnlijk met wat vrienden chillen, dus dan ben ik wederom niet van de partij. Bewerkt: 1 mei 2014 door KaiSkillzz Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Als ik mijn auto perongeluk om een boom vouw mag ik dan wel *** zeggen. Anders kan ik net zo goed niet komen, dan zou ik toch meteen gekickt worden. Bewerkt: 1 mei 2014 door ImagineerBram Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.