Swede_Demon Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik speel ALTIJD solo !!!! Mara om een of andere reden blijf ik geld kwijt zijn soms. Ik sluit ook steeds af met Online en dan ga ik naar michael en sluit ik daar ook af. Maar als ik zo eens en dan toch eens open speel in online, schieten ze me meteen af !!! Daarom dat ik niet meer meedoe aan online, en gewoon solo speel Je kan ook gewoon vrienden zoeken om mee online te spelen ^^ Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik speel ALTIJD solo !!!! Mara om een of andere reden blijf ik geld kwijt zijn soms. Ik sluit ook steeds af met Online en dan ga ik naar michael en sluit ik daar ook af. Maar als ik zo eens en dan toch eens open speel in online, schieten ze me meteen af !!! Daarom dat ik niet meer meedoe aan online, en gewoon solo speel Je kan ook gewoon vrienden zoeken om mee online te spelen ^^ of een vrouwelijke character maken. uit ervaring blijkt dat bijna niemand mij doodschiet en iedereen vrienden wilt worden Reageren
FGras Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 $1.191.557 Ik wacht nog tot ze eens een keer een fatsoenlijk huis of garage in GTAonline aanbieden. tot nu toe vind ik t maar niks. Lelijke appartementjes. Reageren
coolguynl Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 op dit moment heb ik op mijn bank 25k staan hahahhaa. wat er in mijn auto's en in mijn appartement zit durf ik niet te zeggen. Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 idd lelijke huizen ! Alle 10car garages zijn flatgebouwen en geen enkel ander safehuis kan je door de ramen kijken. Waarom kan je bij Online niet gewoon een luxe huis kopen als dat van Michael of Franklin? Nu zijn het van die hoge flattorens Reageren
iRico Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb momenteel 886k ongeveer Trouwens, Car sales is niet via dup glitch... Ik doe niet aan money glitchen etc in GTA:O Bewerkt: 10 oktober 2014 door iRico Reageren
maartenvdz Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 ach jullie zijn allemaal hackers kan niet anders Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) 327.000 ongeveer . Bewerkt: 10 oktober 2014 door Swede_Demon Reageren
R3ne Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 4.1 mil.. zonder hacks ed.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 juli 2015 Rapport Geplaatst: 18 juli 2015 Excuses voor de enorme bump... Na heel veel missies gespeeld te hebben, bezit ik op het moment zo'n 12.1 miljoen dollar. Gigantisch veel dus. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen? Bewerkt: 6 augustus 2015 door AXIO Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen? Ik zou wel een Super aanschaffen, de Progen en Osiris zijn wat aan de te dure kant als je het mij vraagt, een Zentorno of Turismo raad ik meer aan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Gisteren van 2.4mil naar 1.6mil na mijn aankoop van de Turismo (+ tuning). Het gaat snel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.