Jump to content

Hoeveel geld heb jij op dit moment?


Together

Recommended Posts

  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • coolguynl

    14

  • Kaitjee98

    12

  • FlexxNL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok ik heb bijna de hele post gelezen en kom er denk ik verreweg overheen met 46 mil. En alles is binnen een jaar eerlijk verdient...

Hahaha jaah, ik zie he aan je statestieken, dat zijn wel eerlijk verdiende centen inderdaad. :schater: en dat terwijl je nog maar relatief weinig online uren hebt gedraaid.

Maargoed who cares ;) een crimineel verdiend zijn geld ook op een slimme manier dus waarom zou je dat als in game crimineel wel eerlijk moeten verdienen.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik heb bijna de hele post gelezen en kom er denk ik verreweg overheen met 46 mil. En alles is binnen een jaar eerlijk verdient...

Hahaha jaah, ik zie he aan je statestieken, dat zijn wel eerlijk verdiende centen inderdaad. :schater: en dat terwijl je nog maar relatief weinig online uren hebt gedraaid.

Maargoed who cares ;) een crimineel verdiend zijn geld ook op een slimme manier dus waarom zou je dat als in game crimineel wel eerlijk moeten verdienen.

Pardon?? Ik denk dat je dat even beter moet gaan bekijken ik laat me niet uitmaken voor leugenaar.Ik heb niet gecheat en heb geen geld gehad van een hacker.Alles is bij elkaar verdient met het spelen van heists en met 2 karakters.En het behalen van de cmm challange.Ik zou het toch ff beter nakijken...

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik zou wel opnieuw willen checken, maar nou is heel toevallig je social club account zo erg resticted dat ik bij gta stats ook geen toegang meer krijg om het nog eens te checken ;)

He wat gek ineens..

Maargoed ik zal je maar geloven :schater:, ik heb met jobs ook al 1,9billion verdiend.. ik leef alleen in online op grote voet. Heb trouwens ook de cmm al gehaald.

Zag trouwens dat ik al 88dagen en wat uren in gta online heb rondgehangen, das dus ruim 2000 uur :-)

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Haha ok ik ben nergens aan geweest dus als je er nu niet bij kan kon dat net ook niet.

Ook geen idee hoe je aan die info komt maar als ik je was zou ik et eerst zeker weten voordat je iemand aanvalt.

Maar goed je geloofd maar wat je geloven wil ik weet wel beter.

Ow en als je graag op mijn social club wilt kijken zorg dan dat je ook de correcte hebt mijn social club heeft een andere naam.

Link to comment
Delen op andere websites

sta nu op 12+ miljoen samen met Jbossie88 hierboven nog matermind challange gehaald ook afgelopen weken alle heists afgegaan met dubbel rp & $ wtf lul je Larfje je speelt gewoon slecht en onhandig als je niet snel geld weet te verdienen, pannekoek. Niks niet gecheat.

Bewerkt: door hashippy
Link to comment
Delen op andere websites

sta nu op 12+ miljoen samen met Jbossie88 hierboven nog matermind challange gehaald ook afgelopen weken alle heists afgegaan met dubbel rp & $ wtf lul je Larfje je speelt gewoon slecht en onhandig als je niet snel geld weet te verdienen, pannekoek. Niks niet gecheat.

Bedankt voor je vriendelijke reactie, wat ik al zei, het interreseert me allemaal vrij weinig hoe iedereen aan zijn geld komt.

Enja ook ik heb 4weken lang dubbel $$$ heists gedaan enja ik heb ook de cmm gehaald, en ja ik heb ook al 1.900.000.000 met jobs verdiend.

Maargoed ik ga echt niet op me geld zitten nee, heb alle pegasus voertuigen die er zijn, bijna alle supercars, mijn vrouwtje speelt ook en die heeft ook haar 3appartement garages vol auto's staan, en ga bv ook echt niet twijfelen om een t20 desnoods 20x op te blazen.

Geld moet rollen. Had als doel om bij de dubbel $$$ weken op 20m te eindigen maar door de komst van mijn dochter ben ik op 16.5miljoen blijven steken.

Zetten jullie je sc profiel eens open dan... ben benieuwd hoe bassie het verdiend heeft.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

sta nu op 12+ miljoen samen met Jbossie88 hierboven nog matermind challange gehaald ook afgelopen weken alle heists afgegaan met dubbel rp & $ wtf lul je Larfje je speelt gewoon slecht en onhandig als je niet snel geld weet te verdienen, pannekoek. Niks niet gecheat.

Bedankt voor je vriendelijke reactie, wat ik al zei, het interreseert me allemaal vrij weinig hoe iedereen aan zijn geld komt.

Enja ook ik heb 4weken lang dubbel $$$ heists gedaan enja ik heb ook de cmm gehaald, en ja ik heb ook al 1.900.000.000 met jobs verdiend.

Maargoed ik ga echt niet op me geld zitten nee, heb alle pegasus voertuigen die er zijn, bijna alle supercars, mijn vrouwtje speelt ook en die heeft ook haar 3appartement garages vol auto's staan, en ga bv ook echt niet twijfelen om een t20 desnoods 20x op te blazen.

Geld moet rollen. Had als doel om bij de dubbel $$$ weken op 20m te eindigen maar door de komst van mijn dochter ben ik op 16.5miljoen blijven steken.

Zetten jullie je sc profiel eens open dan... ben benieuwd hoe bassie het verdiend heeft.

mja staat open bij me, waarom zou ik vriendelijk zijn je bent een pannekoek eerst zeg je dat het je geen reet kan schelen toch blijf je erop doorgaan (en beschuldigd iemand uit eigen onwetenheid en dat is gewoon dom) duidelijk heb je zelf lopen zwendelen met je biljoen, en iemand die geen tot nauwelijks pegasus vehicles koopt zoals bossie houdt dus dergelijk bedrag over. Kan mij verder echt geen reet schelen wat jij verder doet online ik en me vrienden zijn effectief bezig ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik heb er ook al +2000 uur inzitten he, en speel het al zolang het uit is. Dus die jobs statestieken kloppen gewoon.

En die 88miljoen aan car sales daar zit idd wel 40 of 50miljoen aan duplicatie geld bij. De rest is gewoon het verkopen van auto's om plaats te maken voor nieuwe.

Maar ben benieuwd of bassie hem open durft te gooien.

Jij doet het ien iedergeval ook goed, 135miljoen verdiend in 1200 game uren.

Maar ook al weer 122miljoen verbrast dus dat stukje over effectief bezig zijn snap ik niet helemaal. ;)

Ik vind het in iedergeval altijd wel leuk om statestieken te bekijken.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ff voor het laatst een reactie (zucht) je blaast "...Maar ook al weer 122miljoen verbrast dus dat stukje over effectief bezig zijn snap ik niet helemaal..." #%$@& ja ik heb alles maar dan ook alles gekocht voor me twee characters. wtf "verbrast" ??? geld moest toch rollen zei je?!? pannekoek! ik zit niet op me geld, en waarom ik commetaar gaf; Jbossie zit wel op z'n geld (ieder z'n ding) p.s. ik hoef van jou echt geen validatie te hebben hoor dus STFU, and again I don't care what the fuck you do online. Je beschuldigd iemand uit onwetenheid daar ging het me om, daag larfje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...