KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Als je 1/2 games met totaal een minimum used waarde van 50 dan krijg je Unity of GTA 5 Of nog een paar voor 20. Is wel alleen als je pre ordert EDIT: Dit is te fantastisch! Assassin’s Creed Unity : Time anomaly [NL]: Bewerkt: 4 november 2014 door KoningJesper Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Over 1 week kunnen we eindelijk weer een AC-game spelen die gemaakt is zoals het hoort. Zo'n enorme zin in! Reageren
moechy Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Inderdaad, gelukkig ben ik thuis dat weekend . Dubbel feest! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Ik heb er echt veel zin in . Ik heb hem zonet besteld samen met The Last Of Us. Ik ben benieuwd, het is een van de redenen dat ik een PS4 heb gekocht. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Dus als ik het goed begrijp kom je ook (tijdelijk) terecht in Parijs onder de bezetting door Nazi-Duitsland? Dit heeft een The Saboteur-geurtje. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Nazi-Duitsland? Ik dacht dat dit dik 250 jaar voor Hitler is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Dat is het ook (±150 jaar trouwens), maar in de trailer hierboven te zien zie je een fout in het programma voorkomen en de Assassin komt ineens aan de Eiffeltoren terecht in een scenario waarvan ik denk dat het de inval in Parijs is, zo afgaande op alles wat ik kan zien. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Dat is het ook (±150 jaar trouwens), maar in de trailer hierboven te zien zie je een fout in het programma voorkomen en de Assassin komt ineens aan de Eiffeltoren terecht in een scenario waarvan ik denk dat het de inval in Parijs is, zo afgaande op alles wat ik kan zien. Lijkt er wel op ja, sowieso omdat tussen 1789 en 1799 afspeelt, en de eerste luchtsirenes werden gebouwd in 1877, althans die op dezelfde wijzen werken als de sirenes uit WW2. Dus ik verwacht dat je een meerdere tijdperken gaat spelen, lijkt mij wel gaaf eigenlijk. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Die korte trailer ziet er inderdaad best vet uit, maar eerlijk gezegd hoop ik dat de verhaallijn maar een klein stukje WOII bevat. Het sterke aan de AC-games vind ik de historische elementen die er in verwerkt zitten en naar mijn mening haalt WOII die elementen een beetje weg met zijn tanks en automatische wapens. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Iemand die co-op met mij wil spelen op de PS4? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Ik ben ook wel kritisch naar het WO II-gedeelte. Niet dat ik er wat tegen heb, het is überhaupt ook geschiedenis en The Saboteur heeft getoond dat een Assassin's Creed-achtige game in de moderne tijd ook werkt, maar ik hoop dat ze het correct uitvoeren en geen fouten maken zoals ze dat voorheen al eens hebben gedaan. Ik zie het wel. Reageren
thebig Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Ik ken zelf niet zoveel van de AC-reeks, maar ik denk dat die sprongen in tijd wel interessant kunnen zijn, zowel voor het verhaal binnen het spel zelf als het verhaal over de reeksen heen (of maakt dat er geen deel meer van uit?). Hoewel ik geen current-gen console bezit en nog nooit een AC heb uitgespeeld, doet dit spel me toch wel watertanden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Wie heeft er zin om volgende week co op te spelen? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Ik wil wel hoor! Mijn PSN is alaska1001. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Dan zal ik maar aansluiten bij jullie! PSN: xCrazy_Shotgun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.