Jump to content

Assassin's Creed Unity


TekaLoca

Recommended Posts

1 keer door de map heen gevallen, alleen in het begin eventjes wat framedrops gehad en redelijk wat pop-ins. Verder weinig echt storende graphische bugs opgevallen, geen die andere games niet hebben. En wat een spel!!!! :D Fantastische graphics en stad. Missies zijn heel leuk en ook heel veel, varierende content. En die interieurs :O Echt een aanrader!!!! Alleen Uplay is kut. Wilde online spelen met Kai maar toen deden de servers het niet. Later nog eens proberen :) Maar echt kopen, ben totaal geen AC fan, had alleen II, maar die speelde ik zelden en ik vind dit echt fantastisch

Beetje over enthousiast :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    26

  • moechy

    18

  • TekaLoca

    9

  • Kaitjee98

    9

Inmiddels de storyline uitgespeeld!

En qua storyline de moeite waard? :) (Hoeveel uur speeltijd?)

Ik twijfel nog steeds of ik hem ga kopen, toch weer 35 euro...

Ik vond de storyline redelijk sterk, maar wel wat kort. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe lang ik over het verhaal deed aangezien ik helemaal niet op de tijd gelet heb. Donderdagmiddag ben ik begonnen met spelen en ik heb ook redelijk wat sidequests gedaan en niet alleen het verhaal. Ik denk dat ik zo rond de 15 uur gespeeld heb. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Vind persoonlijk die sequenties waar je door die virtuele poorten moet, maar een beetje afbreuk doen aan het verhaal/spel. :N

Klopt, maar zulke elementen zitten in iedere Assassins Creed game. Je zit immers in een virtuele wereld, als ik me niet vergis. Voor mijn part hadden ze in ieder deel dat hele virtuele gedoe eruit gelaten. Maar c'est la vie, we kunnen er helaas niets aan veranderen.
Link to comment
Delen op andere websites

Vind persoonlijk die sequenties waar je door die virtuele poorten moet, maar een beetje afbreuk doen aan het verhaal/spel. :N

Klopt, maar zulke elementen zitten in iedere Assassins Creed game. Je zit immers in een virtuele wereld, als ik me niet vergis. Voor mijn part hadden ze in ieder deel dat hele virtuele gedoe eruit gelaten. Maar c'est la vie, we kunnen er helaas niets aan veranderen.

En voor de rest ben ik amper met de storyline bezig omdat er simpelweg teveel te doen is in parijs. (Wat een positief punt is :D )

Ben nu die Coöp missie aan het zoeken om aan de verbeterde versie van middeleeuws borstpantser te geraken.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen die met die "neppe" schilderijen een paar keer gedaan puur voor de reward, ben nog niet eens in sequence 3 en heb al t beste armour en wapens trouwens die onderzoekopdrachten zijn makkelijk maar toch wel leuk om te doen heb 2x de juiste dader aangewezen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...