Jump to content

khamelion


Luukvdv

Recommended Posts

hallo,

ik wil al een tijdje heel graag de khamelion hebben. maar zoals jullie misschien weten is de ze auto niet meer te krijgen. heeft 1 van jullie misschien deze auto in zijn of haar garage staan?? zoja wil je dan misschien deze auto aan mij geven via een glitch (ik weet hoe die werken) het zou me heel erg helpen. ik heet luukvdv1999 op de ps3..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    9

  • ERRWINS

    6

  • LionOfHolland

    4

  • Luukvdv

    4

Is er echt iets mis met deze manier om de auto te verkrijgen? Ik heb het namelijk ook gedaan. Ik doe er toch niemand kwaad mee?

Ik heb persoonlijk liever alles legaal verkregen :)

Illegaal is het toch ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er echt iets mis met deze manier om de auto te verkrijgen? Ik heb het namelijk ook gedaan. Ik doe er toch niemand kwaad mee?

Ik heb persoonlijk liever alles legaal verkregen :)

Illegaal is het toch ook niet?

Hij is niet op een 'normale' manier in Online verkrijgbaar dus dan is het in principe illegaal.

Helemaal als je de normale versie van het spel hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er echt iets mis met deze manier om de auto te verkrijgen? Ik heb het namelijk ook gedaan. Ik doe er toch niemand kwaad mee?

Ik heb persoonlijk liever alles legaal verkregen :)

Illegaal is het toch ook niet?

Hij is niet op een 'normale' manier in Online verkrijgbaar dus dan is het in principe illegaal.

Helemaal als je de normale versie van het spel hebt.

Imo is het gewoon profiteren van een fout in het spel, het heeft geen effect op andere spelers dus het kan geen kwaad, vooral voor een speler als ik die bijna uitsluitend in privé-sessies zit met vrienden. Ik kan het echt niet zien als illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

't Is gewoon regelrecht respectloos tegenover diegenen die wél geld hebben neergeteld voor een exclusieve Collector's Edition.

Bwah, respectloos, het hangt ervan af hoe je het bekijkt. Ik speel zowat nooit online en als ik het wel doe zit ik gewoon op private wat rond te toeren, zonder meer.

Respectloos? Misschien. Illegaal? Nope.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is iets waar je voor moet betalen, als je het dan in je bezit krijgt zonder te betalen is het stelen, en dus illegaal.

Het is niet mijn schuld dat R* het heeft verkloot met die glitch. Is het nog steeds niet gepatcht dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is iets waar je voor moet betalen, als je het dan in je bezit krijgt zonder te betalen is het stelen, en dus illegaal.

Het is niet mijn schuld dat R* het heeft verkloot met die glitch. Is het nog steeds niet gepatcht dan?

Dus als iemand iets verkloot, ga jij het misbruiken? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...