Jump to content

khamelion


Luukvdv

Recommended Posts

Geen idee, ik gebruik nooit glitches. Het zou best kunnen dat het er nog in zit want ze hadden ook heel veel problemen met die money glitches. Btw mooie avatar Visca Barca! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    9

  • ERRWINS

    6

  • LionOfHolland

    4

  • Luukvdv

    4

Het is iets waar je voor moet betalen, als je het dan in je bezit krijgt zonder te betalen is het stelen, en dus illegaal.

Het is niet mijn schuld dat R* het heeft verkloot met die glitch. Is het nog steeds niet gepatcht dan?

Dus als iemand iets verkloot, ga jij het misbruiken? :7

Is het al gepatcht?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is iets waar je voor moet betalen, als je het dan in je bezit krijgt zonder te betalen is het stelen, en dus illegaal.

Het is niet mijn schuld dat R* het heeft verkloot met die glitch. Is het nog steeds niet gepatcht dan?

Dus als iemand iets verkloot, ga jij het misbruiken? :7

Is het al gepatcht?

Geen idee, ik ga het ook niet proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zijn volste recht om deze vraag hier te stellen. Ook al mag het antwoord op de vraag hier niet beantwoord worden, misschien kan iemand hem via pb ofzo wel helpen. Ik vind het overigens wel grappig dat anderen zich hierover opwinden, terwijl GTA gewoon altijd een zeef is waarbij je bijna alles kan glitchen. Soms is het ook gewoon leuk om eens te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie sowieso niet in waarom hij de Khameleon niet mag glitchen, terwijl er over het glitchen van de Hearse of Franklin's Buffalo niet moeilijk wordt gedaan. Zou 'n beetje meten met twee maten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie sowieso niet in waarom hij de Khameleon niet mag glitchen, terwijl er over het glitchen van de Hearse of Franklin's Buffalo niet moeilijk wordt gedaan. Zou 'n beetje meten met twee maten zijn.

Ik denk dat voor de meesten het punt is dat je voor de Khameleon hoort te betalen

Link to comment
Delen op andere websites

En?

Dat is dan toch aan de bezitter diegene die ervoor betaald heeft, om te besluiten of hij deze wil delen of niet?

Ik vind dit een beetje zwart wit gezien. Het is natuurlijk aan de eigenaar zelf wat hij er mee wil doen maar er zijn meer lui die er fors meer geld aan uit hebben gegeven en denken uiteindelijk oook: Ja, waarvoor betaal ik eigenlijk nog meer? Wat resulteert in minder omzet bij Rockstar en wellicht minder kwalitatieve spellen in de toekomst als iedereen het zou doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook zwart-wit, vind grijs nu eenmaal lelijk. ;)

Maar goed, dat geld ook voor de rest van jouw reactie. Mensen die nu de speciale edities hebben gekocht, hebben dat heus niet alleen gedaan voor de extra voertuigen, maar net zo goed voor de extra tattoos, kapsels en wapens. Toch zijn al die dingen slechts bijzaak, aangezien het meer nog gaat om de goodies die bij de special en collectors edition zitten.

Dat Rockstar dus omzet mis zal gaan lopen zal best meevallen. Tuurlijk zullen er mensen zijn die de volgende keer afzien van zo'n editie, maar het gros vd bezitters zal de volgende keer gewoon weer voor de limited uitvoering gaan. Gezien de snelheid waarmee deze uitverkocht raakten zijn er zelfs nog veel mensen die 'm graag hadden gehad, maar gewoon te laat waren. Dus zelfs als er dan 'n grote groep spelers is die zeggen; Ïk koop 'm niet meer." dan nog is de kans groot dat de speciale edities dan verkocht worden aan degenen die nu misgrepen.

Omzetverlies zal er dan ook echt niet van komen, maar zelfs als dat wel zo zou zijn gaat dat echt niet ten koste vd kwaliteit van toekomstige spellen. De omzet wordt namelijk grotendeels bepaald door de verkoop vd normale editie, niet door de gelimiteerde oplages. Daarvoor zijn die oplages simpelweg te klein. In het ergste geval zal Rockstar dus besluiten geen speciale edities meer uit te brengen. That's all.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

hoe heet je op ps3 misschien kun je me dan helpen??

tekaloca kun je me toevoegen?? luukvdv1999?? ik wil hem namelijk heel graag

kun je die editie nog kopen dan.?? als dat kan dan doe ik dat alleen voor die auto..

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. drie berichten na elkaar te plaatsen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...